برخورد با عاملان اسکان مسافران در اماکن غیرمجاز

به گزارش گفتمان برتر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه ای، دفاتر خدمات مسافرتی را به اسکان مسافران در مراکز اقامتی دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملزم دانست.

برخورد با عاملان اسکان مسافران در اماکن غیرمجاز

به گزارش خبرنگاران، شهرام علیمحمدی بدون اشاره به تخلفات اجرا شده در مراکز اقامتی غیرمجاز، گفت: هیچ تضمینی در تامین امنیت، بهداشت و سلامت در مراکز اقامتی غیرمجاز وجود ندارد و به عنوان خط قرمز در صیانت از حق مسافران با دفاتری که برای کاهش هزینه یا سایر موارد به اسکان مسافران در این مراکز اقدام می نمایند برخورد قانونی می گردد.

علیمحمدی از گردشگران خواست قبل از بستن قرار داد در مورد محل اقامت دارای مجوز اطمینان حاصل نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به شماره 88934844 تا 5 اطلاع دهند.

معاون گردشگری استان تهران تعداد دفاتری که به اسکان مسافران در مراکز غیر مجاز را داشته اند بسیار اندک دانست و تاکید نمود: صنعت گردشگری در مقابل چنین تخلفاتی حتی در مقیاس کم بسیار آسیب پذیر است که در نهایت بی اعتمادی گردشگران را موجب خواهد شد.

کمتر از 2000 آژانس مسافرتی در تهران فعالیت دارند که بیشترین تمرکز آن ها بر اجرای تورهای استانی خارج از محدوده تهران و خارج از کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 45

به "برخورد با عاملان اسکان مسافران در اماکن غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با عاملان اسکان مسافران در اماکن غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید