8 پروژه آموزشی و عمرانی در صومعه سرا افتتاح شد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، عصر آدینه همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر 8 پروژه آموزشی و عمرانی با حضور استاندار گیلان در شهرستان صومعه سرا افتتاح و به بهره برداری رسید.

8 پروژه آموزشی و عمرانی در صومعه سرا افتتاح شد

بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی، افتتاح مدرسه شش کلاسه با مشارکت بنیاد برکت و شش پروژه بخش شیلات از جمله پروژه ها بهره برداری شده در این روز بود.

برای اجرا و تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها بیش از 4 میلیارد و 394 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدرسه شش کلاسه در دهستان اباتر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با مشارکت بنیاد برکت و در زیربنای 910 متر دارای بخش های آزمایشگاه، زمین چمن مصنوعی و کتابخانه با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومان یکی از پروژه های افتتاحی در این روز بود.

سالن چند منظوره ورزشی شهدای واقعه دشت با اعتبار یک میلیارد و 814 میلیون تومان در حوزه ورزشی دیگر پروژه ای بود که با حضور استاندار گیلان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گیلان و نماینده و مسئولان شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

شش پروژه شیلات پروژه های دیگری بود که عصر امروز با حضور مصطفی سالاری در شهرستان صومعه سرا بهره برداری رسید این پروژه ها به صورت همزمان مورد بهره برداری نهاده شد. یکی از این پروژه ها که به صورت نمادین با اعتبار بیش از یک میلیارد و 230 میلیون تومان و ظرفیت فراوری سالانه این پروژه 20 تن بوده که در روستای ملک سر اجرایی و مورد بهره برداری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 69

به "8 پروژه آموزشی و عمرانی در صومعه سرا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 پروژه آموزشی و عمرانی در صومعه سرا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید