8 هزار دلار سهم هر مالیات دهنده آمریکایی برای حضور نظامی در عراق

به گزارش گفتمان برتر، رسانه های آمریکایی گزارش دادند هزینه های جاری جنگ عراق نزدیک به دو تریلیون دلار است و سهم هر مالیات دهنده آمریکایی تقریبا 8 هزار دلار می گردد که برابر با 9 درصد بدهی ملی آمریکا محسوب می گردد.

8 هزار دلار سهم هر مالیات دهنده آمریکایی برای حضور نظامی در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه اینترنتی نشریه نیوزویک با استناد به یک گزارش هزینه پروژه های جنگ نوشت، هزینه جاری دولت فدرال برای مناطق عملیاتی در عراق، 1.922 میلیارد دلار تخمیق زده می گردد که علاوه بر هزینه مستقیم جنگ، شامل بودجه های تخصیص یافته برای این پروژه ها در وزارت خارجه، آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی، امنیت میهنی و هزینه های پزشکی برای سربازان و نظامیان می گردد.

بر اساس این گزارش، هزینه مستقیم برای جنگ های پس از یازده سپتامبر معادل 444 میلیارد دلار می گردد. در این گزارش هشدار داده شده حتی اگر هزینه های تمامی جنگ ها همین امروز متوقف گردد، بدهی جنگ های موجود، تا سال 2025 میلادی 6.5 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

بنابر گزارش هزینه پروژه های جنگ، دولت آمریکا در طول 18 سال درگیری در آسیای جنوبی و خاورمیانه برای تامین هزینه های نظامی قرض نموده است تا اینکه به دنبال افزایش مالیات باشد یا اوراق قرضه مرتبط با جنگ منتشر کند. همچنین هزینه های جنگ های پس از 11 سپتامبر نه تنها شامل هزینه های عملیات، تجهیزات و پرسنل شامل می گردد، بلکه شامل سود این بدهی نیز می گردد.

بر اساس این گزارش، هزینه های جنگ خیلی بیشتر تجهیز نظامیان و اعزام آنها به مناطق درگیری است.هزینه های آسیب های روحی و فیزیکی که بر سربازان در مناطق عملیاتی وارد می گردد، اغلب غیرقابل محاسبه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 690

به "8 هزار دلار سهم هر مالیات دهنده آمریکایی برای حضور نظامی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هزار دلار سهم هر مالیات دهنده آمریکایی برای حضور نظامی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید