7 میلیون پست حاوی اطلاعات جعلی کرونا از فیس بوک حذف شد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فیس بوک روز گذشته خاطرنشان کرد در سه ماهه دوم 2020 میلادی 7 میلیون پست را به دلیل اشتراک گذاری اطلاعات اشتباه درباره ویروس کرونا حذف نموده است. محتوای حذف شده شامل اقدامات پیشگیرانه جعلی برای عدم ابتلا به کووید19 و درمان های غیر معتبر بوده است.

7 میلیون پست حاوی اطلاعات جعلی کرونا از فیس بوک حذف شد

این شبکه اجتماعی در بخشی از ششمین گزارش اجرای استانداردهای اجتماعی خود این اطلاعات را منتشر نموده است. فیس بوک از کارشناسان خواسته پیشنهادات خود برای آنالیز پارامترهای استفاده شده در تهیه گزارش مذکور را ارائه نمایند.

طبق گزارش مذکور در کل فیس بوک در سه ماهه دوم 2020 میلادی حدود 22.5 میلیون پست مرتبط با پیغام های نفرت پراکنی را حذف نموده است. این درحالی است که در سه ماهه نخست 2020 میلادی 9.6 میلیون پست از شبکه اجتماعی مذکور حذف شده است.

علاوه براین موارد فیس بوک 8.7 میلیون پست مربوط به سازمان های تروریستی را نیز حذف کرد.

حال آنکه در سه ماهه نخست سال این شبکه اجتماعی 6.3 میلیون پست با چنین محتوایی را حذف نموده بود. همچنین این شبکه اجتماعی اعلام نموده از شروع ماه آوریل برای آنالیز محتوا بیش از پیش به فرایندهای اتوماتیکی اتکا نموده زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد بازبین های کمتری در دفاتر شرکت حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1090

به "7 میلیون پست حاوی اطلاعات جعلی کرونا از فیس بوک حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 میلیون پست حاوی اطلاعات جعلی کرونا از فیس بوک حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید