43پروژه برق رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح می گردد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، سید محمد موسوی زاده در نشست خبری پیش از ظهر یکشنبه خود با اصحاب رسانه و مطبوعات در شرکت برق سمنان، ضمن تشریح پروژه های قابل بهره برداری برق استان در دهه فجر، تأکید کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی 68 پروژه حوزه برق رسانی افتتاح می گردد که سهم روستاها از این تعداد 43 طرح است.

43پروژه برق رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح می گردد

وی بابیان اینکه برای این طرح ها مجموعاً 9 میلیارد و 331 میلیون تومان اعتبار صرف شده است، اضافه نمود: پنج میلیارد و 700 میلیون تومان از مجموع اعتبارات پروژه های دهه فجر به بخش روستایی و سه و نیم میلیارد تومان دیگر به بخش شهری تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان درباره کیفیت 68 پروژه قابل افتتاح این شرکت در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید داشت: 15 پروژه شامل عملیات به روزرسانی، 23 پروژه تأمین برق، 17 پروژه احداث و تجهیز، هفت پروژه تبدیل کابل های خود نگهدار، شش پروژه روشنایی در زمره طرح های شرکت برق برای افتتاح در دهه فجر هستند.

موسوی زاده درباره پیشرفت پروژه های حوزه برق و توزیع در دو سال اخیر، شرح داد: 21 میلیارد تومان طی این بازه زمانی در صنعت برق استان سمنان سرمایه گذاری شده که آمار بسیار خوبی است.

وی اضافه نمود: تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان 711 کیلومتر خط انتقال برق و 348پست برق وجود داشت که امروز این میزان به 10 هزار و 700 کیلومتر خط انتقال و هشت هزار و 12 پست افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 65

به "43پروژه برق رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43پروژه برق رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید