3000 میلیارد تومان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تصویب شد

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی سال جاری دولت 3هزار میلیارد تومان برای مقاوم سازی 200هزار واحد مسکونی تصویب نموده است.

3000 میلیارد تومان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تصویب شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از دشتستان، علیرضا تابش عصر امروز در آیین واگذاری واحدهای مسکونی بازسازی شده از زلزله دشتستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان زلزله دشتستان که سال قبل به قدرت 5.7 ریشتر رخ داد 65 میلیارد تومان برای تسهیلات و 13.7 میلیارد تومان برای یاری های بلاعوض و 8 میلیارد تومان به منطقه زلزله زده دشتستان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه به زودی 10 میلیارد تومان بابت بدهی های سال گذشته پرداخت می گردد، اضافه کرد: 400 میلیارد تومان برای طرح های هادی روستاهای زلزله زده دشتستان در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تأمین تسهیلات اعتباری برای بهسازی و بازسازی مسکن های روستایی توضیح داد: برای بهسازی و بازسازی مسکن های روستایی تسهیلاتی تخصیص یافته است که از 12 میلیون و 500 هزار تومان به 15 میلیون تومان افزایش داده شده است.

تابش با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات برای این واحدها وجود ندارد، گفت: تمامی مراحل تشکیل پرونده به خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به بهسازی و بازسازی واحدهای فرسوده شهری بیان نمود: وزارت راه و شهرسازی برای بهسازی و بازسازی واحدهای فرسوده در شهرهای عظیم 50 میلیون تومان، برای شهرهای متوسط 40 میلیون تومان و برای شهرهای کوچک 30 میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: تسهیلات یادشده 10 درصد سود آن را متقاضی پرداخت می نماید و مابقی سود این تسهیلات به صورت یارانه از سوی دولت پرداخت می گردد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 824

به "3000 میلیارد تومان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3000 میلیارد تومان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید