کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می گردد، حضور قطعی عارف و پزشکیان در انتخابات

به گزارش گفتمان برتر، دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال علی لاریجانی است؛ به علاوه غلامحسین کرباسچی هم می خواهد نامزد گردد.

کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می گردد، حضور قطعی عارف و پزشکیان در انتخابات

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بابک آذرباد دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از نشست امروز این جبهه با محمدرضا عارف معاون اول اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم اطلاع داد.

وی گفت: عارف در این نشست تاکید نموده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعا کاندیدا خواهد شد.

آذرباد گفت: محمدرضا عارف در ملاقات امروز از رفتاری که بعضی از اصلاح طلبان به ویژه تندرو های جریان اصلاحات با او داشته اند انتقاد نموده و اذعان نموده است که آنان مرا اصلاح طلبان بدلی می دانستند و وقتی اعلام کردم که ریاست شورای سیاست گذاری باید دوره ای باشد آغاز به تخریب من کردند.

دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران درباره ملاقات این جبهه در روز چهارشنبه هفته گذشته با مسعود پزشکیان نیز گفت که او هم در این ملاقات تاکید نمود که کاندیداتوری من در انتخابات ریاست جمهوری قطعا است.

وی درباره ساز و کار انتخاباتی دیگر احزاب اصلاح طلب برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال علی لاریجانی است؛ به علاوه غلامحسین کرباسچی هم می خواهد نامزد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1534

به "کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می گردد، حضور قطعی عارف و پزشکیان در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می گردد، حضور قطعی عارف و پزشکیان در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید