کدام جاده های کشور مسدود هستند؟

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام نمود.

کدام جاده های کشور مسدود هستند؟

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به پانا گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج به تهران (پل فردیس تا پل کلاک) و جاده شهریار به تهران (محدوده پلیس راه و کفش ملی) نیمه سنگین گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در ساعت 04:47 در استان گیلان در محدوده پلیس راه رشت-فومن، محور سراوان خودروی پژو 405 به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق برخورد می نماید که در این تصادف 3 نفر جان خود را از دست می دهند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان نمود: محور شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر، شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنج نامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی بیان نمود: امشب و فردا جاده هراز به علت انجام تعمیرات در تونل وانا از ساعت 21 تا 6 صبح مسدود می شود و جهتهای جایگزین از محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال و جاده چالوس معرفی می شود.

وی گفت: جاده شوشتر اهواز به علت عملیات عمرانی روم آسفالت از صبح فردا ساعت 7 تا 16 مسدود و جهت جایگزین جاده شوشتر سه راهی و ملاثانی و بالعکس معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1355

به "کدام جاده های کشور مسدود هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام جاده های کشور مسدود هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید