کاریوس از بشیکتاش به فیفا شکایت کرد

به گزارش گفتمان برتر، فوتبال جهان- سنگربان آلمانی تیم فوتبال بشیکتاش از این باشگاه ترکیه ای به فدارسیون جهانی فوتبال شکایت نموده است.

کاریوس از بشیکتاش به فیفا شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران، لوریس کاریوس، دروازه بان آلمان تیم فوتبال بشیکتاش که در انتها فصل گذشته از لیورپول به صورت قرضی راهی سوپرلیگ ترکیه شد، از این تیم به دلیل نپرداختن حقوق او شکایت نموده است.

کاریوس 25 ساله در انتها فصل گذشته و به دنبال پیوستن آلیسون بکر به جمع شاگردان یورگن کلوپ از نداشتن شانس بازگشت به ترکیب اصلی قرمزپوشان مرسی ساید اطمینان حاصل کرد به خصوص با توجه به اشتباهات مهلکی که در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته مرتکب شد و به خاطر آن از چشم طرفداران افتاد.

او برای فرار از نیمکت نشینی در این تیم، در ماه آگوست سال 2018 استادیوم ترک کرد و به صورت قرضی به بشیکتاش پیوست اما مسائل اقتصادی که این باشگاه در از ابتدای فصل تاکنون داشته، او را در این تیم به دردسر انداخته است.

بحران اقتصادی تیم شهر استانبول سبب شده که در پرداخت حقوق بازیکنانش مسائلی داشته باشد و یکی از این بازیکنان هم کاریوس است که طبق ادعای سایت گل 4 ماه حقوق نگرفته است. رقمی که او از بشیکتاش طلبکار است به بیش از یک میلیون یورو می رسد و به همین دلیل او از این باشگاه به فیفا شکایت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 93

به "کاریوس از بشیکتاش به فیفا شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریوس از بشیکتاش به فیفا شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید