تور چین: چین در پی افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از شینهوا، دولت چین از برنامه خود برای تقویت نظارت بر سایت های خبری و بسترهای آنلاین و تشویق آنها برای ترویج ارزشهای اصلی سوسیالیستی و کوشش برای آنچه پکن آن را اینترنت متمدن می خواند، اطلاع داد.

تور چین: چین در پی افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس این گزارش، مقامات دولت چین اعلام نموده اند که با رشد سریع بسترهای مبتنی بر اینترنت در این کشور طی سال های اخیر، اکنون وقت آن رسیده که رگولاتورها، نظارت بیشتری بر محتوای فضای مجازی داشته باشند.

خبرگزاری دولتی شینهوا، با انتشار گزارشی در این خصوص اعلام نموده که می بایست از فضای مجازی برای ارتقا آموزش اصول حزب کمونیست به اسم حزب حاکم بر این کشور و دستاورهای آن بر اساس موارد تبیین شده به وسیله شورای حکومتی چین استفاده گردد.

در گزارش منتشر شده از سوی شینهوا آمده است که باید موضعی کاملاً واضح در برابر هیچ انگاری تاریخی که از آن برای سو استفاده از گذشته برای زیر سوال بردن نقش اصلی حزب یا اجتناب ناپذیری سوسیالیسم چینی تعریف می گردد، اتخاذ کرد.

شینهوا بعلاوه آورده است که از چنین فضای مجازی باید برای ترویج ارزش های اخلاقی خوب استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1716

به "تور چین: چین در پی افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: چین در پی افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید