چند بازیکن تراکتور در میزان خودشان نبودند، استقلال را مهار کردیم

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی بعد از باخت یک بر صفر تراکتور مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد و گفت: همانطور که از قبل پیش بینی می کردم بازی سختی بود و هر چند نمایش خوبی داشتیم اما چند بازیکن ما نتوانستند کیفیت خود را نشان دهند.

چند بازیکن تراکتور در میزان خودشان نبودند، استقلال را مهار کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: پیش بینی می کردیم که بازی سنگین و نزدیکی داشته باشیم که همانطور هم شد. ضمن این که فضای برای اجرای برنامه های دو تیم کم بود.

سرمربی تراکتور تبریز ادامه داد: شناخت کافی فنی در هر دو تیم وجود داشت. بازیکن خارجی استقلال را خیلی خوب توانستیم مهار کنیم. علت آن هم شناخت از حریف بود. استقلال هم این آگاهی را داشت.

وی درباره عملکرد بازیکنان تراکتور توضیح داد: متاسفانه دو سه بازیکن تیم در حد و مقدار خود نبودند. آنها تحت تاثیر بازی قرار گرفتند. کمبود بازیکن داریم و در دیدارهای بعدی با استفاده از بازیکنان جوان نسبت به برطرف مشکل اقدام می کنیم.

کریمی درباره روز جهانی مربی و سختی کار گفت: از سختی کار که اکنون نمی توان گفت و من هم نمی توانم فقط بگویم خیلی سخت است.

وی ادامه داد: امروز عباس زاده که از بازیکنان تاثیرگذارمان است را در اختیار نداشتیم. عباس زاده و پیمان بابایی زوج بسیار خوبی در خط حمله ما هستند و بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان، تیم مان کامل بود و همه بازی خوب تراکتور را دیدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1791

به "چند بازیکن تراکتور در میزان خودشان نبودند، استقلال را مهار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بازیکن تراکتور در میزان خودشان نبودند، استقلال را مهار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید