چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

به گزارش گفتمان برتر، با حکم رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مشاور رئیس سازمان در همکاری های آموزش وپرورش وحوزه های علمیه، مشاور رئیس ودبیر برنامه ویژه مدرسه و مشاور در فناوری اطلاعات منصوب شدند.

چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزار گروه اجتماعی خبرنگاران، حسن ملکی در ابلاغی ابوالفضل خادمیان را به عنوان مشاور رئیس سازمان در همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و نماینده سازمان در ستاد همکاری ها منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به توضیح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای ابوالفضل خادمیان

سلام علیکم.

نظر به تجارب ارزنده علمی و شایستگی های جناب عالی در عرصه های آموزشی و تربیتی به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان مشاور رئیس سازمان در همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و نماینده سازمان در ستاد همکاری هامنصوب می نمایم. شایسته است با پیگیری و تدبیر برای حسن اجرای برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، موارد زیر مورد اهتمام جدی قرار گیرد:

شناسایی ظرفیت های علمی و تخصصی حوزه های علمیه مرتبط با مأموریت های سازمان و بهره برداری بهینه از آن

زمینه سازی برای بهره برداری آموزشی پژوهشی مشترک در حوزه موضوعات معارف اسلامی و علوم انسانی

شناسایی، برنامه ریزی و هدف گذاری فرصت های بالفعل و بالقوه همکاری فی مابین

برگزاری کرسی های علمی مشترک در عرصه مسائل علمی مورد احتیاج

توفیق روزافزون جناب عالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) وتحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه ایزدمنان خواستارم.

همچنین حسن ملکی در ابلاغی بزرگ محبی را به عنوان مشاور رئیس و دبیر برنامه ویژه مدرسه منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به توضیح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر بزرگ محبی

سلام علیکم.

نظر به تجربه و صلاحیت جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب و دبیر برنامه ویژه مدرسه منصوب می شوید. با توجه به اهمیت این برنامه به عنوان یکی از بسته های تحولی و در عین حال لزوم مشارکت همه بخش های ستادی، در فرایند برنامه ریزی و اجرا، امید دارم با مشورت و تعامل سازنده با اعضای شورای راهبری در انجام امور زیر پیروز باشید:

تشکیل شورای راهبری به طور مستمر جهت هماهنگی های بین بخشی

هماهنگی در جهت شناسایی موانع و برطرف آن

هماهنگی با بخش های مربوط در جهت توانمندسازی کارشناسان، مدیران و معلمان مدارس

برنامه ریزی در جهت نظارت و ارزیابی و ارایه گزارش علمی از فرایند اجرا

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش در ابلاغی دیگر محسن باهو را به عنوان مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به توضیح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای باهو

سلام علیکم.

به موجب این ابلاغ جناب عالی را به عنوان مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب می نمایم. امید است با بهره گیری از تجارب مفید خود طی سال های متمادی و شایستگی های که در شما سراغ دارم، زمینه های مناسب و مرتبط با مأموریت های سازمان پژوهش را مشخص و نسبت به عملیاتی کردن آن ها اقدامات لازم را به عمل آورید.

تشکیل شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان امر ضروری و مهم است که با پیگیری جناب عالی تشکیل خواهد شد و سیاست گذاری لازم در آن به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 988

به "چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند انتصاب در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید