پروژه های قانونی با حکم قضایی اجرایی شوند

به گزارش گفتمان برتر، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان از رئیس قوه قضائیه خواست، پروژه های قانونی با حکم قضایی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شوند.

پروژه های قانونی با حکم قضایی اجرایی شوند

به گزارش خبرنگار از ، احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در نشست شورای اداری استان از رئیس قوه قضائیه خواست، پروژه های قانونی با حکم قضایی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شوند.

او اضافه کرد: هم اکنون رئیس قوه قضائیه به عنوان پرچمدار مبارزه با فساد و تبعیض و خواهان توسعه عدالت در ایران اسلامی است.

راستینه یادآور شد: روستای شیخ شبان به عنوان روستای نمونه ایثارگری کشور در این استان قرار گرفته و همچنین اولین شهید مدافع حرم و اولین شهید جامعه پزشکی کشور را این استان به ایران اسلامی تقدیم کرده است.

او اضافه کرد: امروز مسئله آب سایه بر مباحث دیگر استان انداخت، مسئله ای که مهمترین مزیت استان را به مهمترین دغدغه تبدیل کرده است.

راستینه ادامه داد: بیکاری و اشتغال مسئله و مشکل اصلی چهارمحال و بختیاری است که حل آن نیازمند توسعه زیرساخت های استان می باشد.

او شرح داد: در این زمینه دستور حضرتعالی برای آغاز اجرای پروژه هایی که حکم قضایی و قانونی دارند و به علت موارد بازرسی متوقف شده اند را نیازمندیم.

او اضافه کرد: از حضرتعالی انتظار داریم اقدامات و انتقال های غیرقانونی و غیرکارشناسی که خلاف قوانین محیط زیست است با دستور حضرتعالی متوقف شوند.

راستینه اضافه کرد: در شهر سودجان 2 هزار و 300 هکتار اراضی کشاورزی آبیاری تحت فشار قرار گرفت و متاسفانه برخی از افراد سودجو امروز بر روی آن اعاده کردند و پرونده را به دادگاه فرستاده اند ما انتظار داریم حضرتعالی دستور ویژه بفرمایید به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده سودجویان از این فرصتی که برای توسعه اشتغال ایجاد شده شکل نگیرد.

او درخصوص کلاهبرداری از سوی طلا فروشان استان نیز گفت: اجازه ندهید به بهانه مختلف کلاهبرداری در این پرونده کاملاً مشهود، نادیده گرفته شود.

راستینه ادامه داد: صحت وجود یک دفینه در شهر بلداجی نیاز به بررسی کارشناسانه دارد که می تواند در صورت صحت، یک عامل بزرگ در توسعه گردشگری و توسعه ملی باشد.

او یادآور شد: متاسفانه اقدام عاجلی برای بررسی صحت آن انجام نشده است و در محافل مردمی شایعات متعددی را به همراه دارد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1133

به "پروژه های قانونی با حکم قضایی اجرایی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های قانونی با حکم قضایی اجرایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید