وقتی تمرینات برای لیگ را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند

به گزارش گفتمان برتر، اکبر مرادی پزشک فولاد خوزستان درباره شرایط مصدومان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

وقتی تمرینات برای لیگ را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند

به گزارش خبرنگاران، اکبر مرادی پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه تمرین عصر امروز اهوازی ها در ارتباط با شرایط مصدومان این تیم اظهار کرد: شاید جزو معدود تیم هایی بودیم که فصل گذشته را دیرهنگام به اتمام رساندیم و بعد از تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و آن تعداد بازیکنانی که از فصل گذشته برای لیگ امسال در فولاد ماندند هنوز آسیب دیدگی بازیکنان برطرف نشده بود و در مدت بدنسازی تیم در حقیقت کار درمان را انجام می دادیم.

وی ادامه داد: وقتی تمرینات را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند به همین دلیل نتوانستیم مراحل بدنسازی را با این نفرات به اتمام برسانیم. با این حال وقتی وارد کار شدیم مجدداً برخی بازیکنان دچار مصدومیت هایی شدند از جمله آبشک که هفته گذشته مجددا مصدوم شد و در سه روزی که ما در اردوی تهران بودیم، نتوانست همراه تیم تمرین کند. قاسمی نژاد نیز از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شد و اکنون چهار روز است که همراه با تیم تمرین می کند.

او افزود:همچنین پاتوسی که در بازی با آلومینیوم اراک از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود، در 2 بازی اخیر نتوانستیم از او در مسابقات مان استفاده کنیم و اکنون هم شرایط 50-50 است و باید شرایط او را بررسی کنیم.

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: میری هم مصدوم است و هنوز آسیب دیدگی او برطرف نشده است و در حال حاضر نرم دویی می کنند. میلاد بدرقه نیز در بازی محبت آمیز ای که چند روز پیش با صنعت نفت آبادان داشتیم از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و پس از سه روز اکنون کنار تیم است و زیر نظر واقع شده است. متاسفانه ایوب والی کاپیتان تیم هم روز گذشته در تمرین از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و اکنون زیر نظر واقع شده است و قرار شد کار های مربوط به عکسبرداری را انجام دهد و ان شالله بتوانیم از او در هفته پنجم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1815

به "وقتی تمرینات برای لیگ را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی تمرینات برای لیگ را شروع کردیم تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید