هنگ کنگ تعطیلی مدارس را تا دو ماه دیگر تمدید کرد

به گزارش گفتمان برتر، دولت محلی هنگ کنگ گفت که به دلیل مهار نشدن کرونا در این منطقه و مبتلا شدن شمار دیگری به این ویروس، مدارس این جزیره تا انتها ماه می (10 خرداد 1399) تعطیل خواهد بود.

هنگ کنگ تعطیلی مدارس را تا دو ماه دیگر تمدید کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا تلویزیون فونیکس هنگ کنگ روز چهارشنبه گزارش کرد روز سه شنبه 21 نفر دیگر هم در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شدند که 3 نفر آنها در فعالیت های جمعی شرکت نموده بودند با این رقم، شمار مبتلایان کرونا در هنگ کنگ به 935 نفر رسیده است و ادامه ابتلای شمار دیگری از مردم منطقه به این ویروس موجب شده است تا مسئولان تعطیلی مراکز آموزشی را تمدید نمایند.

بنا به این گزارش، دستکم تا انتها ماه می مدارس هنگ کنگ تعطیل خواهد بود و طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه خواهد یافت و مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری ورزند.

خانم کری لام رییس اجرایی این منطقه بعد از رایزنی با کارشناسان به این نتیجه رسیده است باز شدن مدارس در انتها ماه جاری میلادی برای دانش آموزان بسیار خطرناک است و تعطیلی مدارس ادامه خواهد یافت.

این احتمال وجود دارد که اگر ویروس کرونا در هفته های آینده نیز مهار نگردد تعطیلی مدارس در هنگ کنگ و حتی چین ادامه یابد کارشناسان در هنگ کنگ می گویند برای بازشدن مدارس دستکم باید 21 روز متوالی هیچ موردی از شیوع ویروس کرونا گزارش نگردد.

پیشتر قرار بود مدارس هنگ کنگ روز 20 آوریل (یکم اردیبهشت 1399) باز گردد اما چون شیوع ویروس مهار نشده است تعطیلی تا انتها ماه می (10 خرداد 1399) تمدید شد در شهر پکن هم شرایط همچنان نامعلوم است و مسئولان آموزش و پرورش تاریخی برای بازگشایی مدارس اعلام ننموده اند به خانواده ها هم اعلام شده است دانش آموزان فعلا باید دروس را آنلاین و اینترنتی دنبال نمایند.

تارنمای یی سی چین بتازگی گزارش نموده است تعطیلی در پکن احتمالا طولانی خواهد بود و تا زمانی که اطمینان کافی از کنترل کرونا حاصل نگردد، مدارس باز نخواهد شد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 868

به "هنگ کنگ تعطیلی مدارس را تا دو ماه دیگر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگ کنگ تعطیلی مدارس را تا دو ماه دیگر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید