همایش های بزرگ خبرنگاران

به گزارش گفتمان برتر، شرکت خبرنگاران با همکاری وزارت گردشگری مالزی، جهت تعامل نزدیک تر با آژانس های خدمات مسافرتی و هوایی سرتاسر ایران، معرفی خدمات نوین شرکت خبرنگاران و مسیرهای جدید کشور مالزی، سری همایش هایی را در استان های خوزستان، هرمزگان، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و تهران برگزار نمود.

همایش های بزرگ خبرنگاران

این همایش ها که با اهداف ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات تورها، معرفی مسیرهای جدید و آشنایی با خدمات نوین رزرواسیون آنلاین برگزار گردیده بود، با استقبال بی نظیر آژانس های مسافرتی تمامی استان ها روبرو شد.

آخرین همایش بهاری شرکت خبرنگاران در تاریخ 24 خرداد در سالن پاسارگاد هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، که با 800 نفر شرکت کننده از 400 آژانس برتر استان تهران، یکی از پر شور ترین همایش های برگزار گردیده توسط شرکت خبرنگاران بود. سفیر مالزی در ایران بر جذابیت های گردشگری مالزی برای گردشگران ایرانی تأکید نمود و مدیر بازاریابی وزارت گردشگری مالزی در ایران به معرفی جزایر و مقاصد ساحلی کشور مالزی پرداخت.

خبرنگاران در این سری همایش ها به آژانس های پر فروش هر استان هدایایی اعطا کرد و از آژانس هایی که در سال گذشته عملکرد خوبی در ترویج و فروش خدمات شرکت خبرنگاران داشته اند، نیز تقدیر به عمل آورد. امید است خبرنگاران با برقرای تعامل نزدیک با همکاران خود در تمامی استان های کشور، روز به روز بر کیفیت خدمات خود بیافزاید.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 658

به "همایش های بزرگ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش های بزرگ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید