نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش گفتمان برتر، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از شروع به کار نمایشگاه آثار هنرمندان شرکت کننده در سومین دوره جشنواره صنایع دستی فجر با هدف معرفی و حمایت از هنرمندان برتر اطلاع داد.

نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، امروز دوشنبه 8 بهمن 97 با اعلام این خبر اضافه کرد:این نمایشگاه ساعت 17 روز آدینه 12 بهمن و همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شروع به کار خواهد نمود.

او گفت: با توجه به احتیاج روز و مطالبات صنعتگران صنایع دستی و طبق برنامه­ ریزی­ های معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از سال 1395 جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر توسط این معاونت به طور منظم و سالانه برگزار شده و تبدیل به یکی از برنامه­ های محوری سازمان شده است و امسال نیز طبق همین روند، پیش بینی های لازم اندیشیده شده و تمهیدات لازم صورت پذیرفته است.

محمودیان گفت: بر اساس اقدامات انجام گرفته، نمایشگاه این جشنواره از 12 تا 23 بهمن ماه امسال در گالری­ های بهار، تابستان و نامی خانۀ هنرمندان ایران، واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می­ گردد و ساعات بازدید از 14 تا 20 خواهد بود.

معاون صنایع دستی کشور توضیح داد: افتتاح نمایشگاه ساعت 17 روز آدینه 12 بهمن است و برنامه تقدیر از برگزیدگان از ساعت 15 الی 17 روز چهارشنبه 17 بهمن برگزار می گردد.

او در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به داوری مقدماتی تعداد 171 اثر برای نمایش مورد پذیرش قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 212

به "نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سومین جشنواره صنایع دستی فجر 12 بهمن افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید