نظری: درباره شرایط فرهاد مجیدی پس از فینال جام حذفی صحبت می کنیم، مشکل او و سعادتمند عمیق نیست

به گزارش گفتمان برتر، حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید درباره استعفای فرهاد مجیدی و ادامه همکاری با این مربی پس از فینال جام حذفی صحبت می شود.

نظری: درباره شرایط فرهاد مجیدی پس از فینال جام حذفی صحبت می کنیم، مشکل او و سعادتمند عمیق نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد جلسه هیئت مدیره این باشگاه و مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: بحث های مربوط به بازی فینال جام حذفی، منابع مالی و روبروه باشگاه با مسائلی که داریم و همچنین مسائلی که ممکن است بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده با آن روبرو شویم، در جلسه امروز مطرح شد.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی اظهار داشته بعد از فینال جام حذفی دیگر سرمربی استقلال نیست، گفت: در مورد این موضوعات صحبت کردیم و بنا بر این شد که پس از دیدار فینال جام حذفی در این خصوص صحبت کنیم. اکنون تمام تمرکز ما و تیم روی فینال جام حذفی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه حضور مجیدی در تمرین به معنای آشتی با سعادتمتد است، گفت: قهری نبود که آشتی صورت بگیرد. حضور مجیدی در تمرین استقلال غنیمتی است و ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد بهترین اتفاق برای استقلال رخ بدهد که این اتفاق قهرمانی جام حذفی است.

نظری درباره اینکه فرهاد مجیدی از سوی سعادتمند به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده بود، اظهار داشت: موضوعی به صورت کتبی به کسی اعلام نشده است. زمان صحبت در این خصوص نیست و صحبت از کمیته انضباطی هم خیلی جدی نیست.

وی در مورد اینکه گویا از روی نخست مسائلی میان مجیدی و سعادتمند وجود داشته و آیا هیئت مدیره برای برطرف کردن این مسائل تلاشی کرده یا نه، گفت: اول از همه آنقدری که این مسئله در فضای مجازی مطرح شده، عمیق نیست و قابل حل است. ما تمام تلاش مان را کردیم تا برای نزدیک شدن عزیزان به یکدیگر کمک کنیم. این تلاش ها ادامه داشته و دارد و اکنون موقعیت خوبی داریم. امیدوارم همه اتفاقات خوب در روزهای آینده رخ بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که برنامه این باشگاه در صورت جدایی فرهاد مجیدی چیست و آیا حضور استراماچونی قطعی است، گفت: اجازه بدهید بعد از فینال در مورد این مسائل صحبت کنیم. درباره سایر موارد آقای سعادتمند توضیح خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1114

به "نظری: درباره شرایط فرهاد مجیدی پس از فینال جام حذفی صحبت می کنیم، مشکل او و سعادتمند عمیق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: درباره شرایط فرهاد مجیدی پس از فینال جام حذفی صحبت می کنیم، مشکل او و سعادتمند عمیق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید