میوه فروشی ها تعطیل نمی شوند، توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا در 200 واحد صنفی

به گزارش گفتمان برتر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران با رد شایعه تعطیلی میوه فروشی ها از فردا گفت: طرح توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری به قیمت مصوب از فردا در 200 واحد صنفی منتخب شروع می گردد.

میوه فروشی ها تعطیل نمی شوند، توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا در 200 واحد صنفی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار درباره احتمال تعطیل شدن اصناف فروشندگان میوه و تره بار از فردا اظهار کرد: اگر بنده مسئول صنف فروشندگان میوه و تره بار هستم می گویم که هیچ هیچ دستورالعملی برای تعطیلی واحدهای صنفی نداریم و این اظهارات شایعه ای بیش نیست.

وی با اظهار تاسف درباره وجود چنین شایع سازی ها گفت: در صورتی که قرار برتعطیلی واحدهای صنفی باشد دستورالعملی برای واحدهای صنفی صادر می گردد اما این امر به هیچ عنوان درست نیست زیرا برای ما دستورالعملی در این خصوص صادر نشده است.

نانوایی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها در تهران تعطیل نمی شوند

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: واحدهای صنفی فروشنده میوه و تره بار از فردا طبق روال گذشته به کار خود ادامه می دهند و تعطیلی عمومی در کار نیست و محصولات مورد احتیاج مردم را در بازار توزیع خواهند کرد.

این مقام صنفی گفت: امروز استقبال خوبی برای خرید میوه در واحد های صنفی وجود داشت اما نباید به شایعه سازی ها توجه داشت.

وی گفت:واحدهای صنفی فروشنده میوه و تره بار در تعطیلات نوروز نیز طبق روال سال های گذشته به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و دستورالعملی برای تعطیلی آنها نداریم.

وی با اشاره به اینکه از فردا طرح عرضه میوه تنظیم بازاری در واحدهای صنفی شروع می گردد گفت: در مرحله اول این طرح 100 تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری در تهران توزیع می گردد و برآورد شده که در انتها این طرح یک میلیون تن از این محصولات در واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات تنظیم بازاری توزیع گردد.

این مقام صنفی اظهار کرد: از ساعت 12 امشب میوه های تنظیم بازاری در اختیار واحدهای صنفی که از گذشته ثبت نام نموده اند توزیع می گردد.

وی در ارتباط با قیمت میوه تنظیم بازاری گفت: نرخ این محصولات هنوز به اتحادیه اعلام نشده است اما با در اختیار گیری این محصولات و توزیع آن در میان واحدهای صنفی، نرخ آنها برای عرضه در واحدهای صنفی سطح شهر اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد که 200 واحد صنفی برای مشارکت در توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری ثبت نام نموده اند و محصولات مورد احتیاج مردم را به قیمت مصوب توزیع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 805

به "میوه فروشی ها تعطیل نمی شوند، توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا در 200 واحد صنفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه فروشی ها تعطیل نمی شوند، توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا در 200 واحد صنفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید