مقام رسمی چین: واکسن کرونا تا دو ماه دیگر در اختیار مردم قرار می گیرد

به گزارش گفتمان برتر، یک مقام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های چین از احتمال فراوری واکسن ویروس کرونا در چین و در اختیار قرارگرفتن آن برای استفاده مردم تا اوایل ماه نوامبر اطلاع داد.

مقام رسمی چین: واکسن کرونا تا دو ماه دیگر در اختیار مردم قرار می گیرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چهار واکسن ویروس کرونا در چین در مرحله آزمایش بالینی قرار دارند، دست کم 3 مورد از آنها برای توزیع بین کارکنان بخش های حساس پیشنهاد شده اند.

گویژن وو، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در مصاحبه ای با تلویزیون دولتی چین روز دوشنبه گفت که فاز 3 آزمایش بالینی به تدریج درحال انجام است و تا ماه نوامبر یا دسامبر واکسن ها برای استفاده عموم مردم آماده خواهند شد.

شرکتهای سینوفارم و سینوواک درحال فراوری سه واکسن تحت برنامه استفاده اضطراری دولت است. چهارمین واکسن کووید 19 توسط شرکت کانسینو بیولوژیک برای استفاده ارتش چین در ماه ژوئن مورد استفاده نهاده شد.

سینوفارم در ماه جولای اعلام نموده بود که واکسن کرونا تا انتها امسال و پس از انتها فاز سه آزمایش بالینی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1136

به "مقام رسمی چین: واکسن کرونا تا دو ماه دیگر در اختیار مردم قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام رسمی چین: واکسن کرونا تا دو ماه دیگر در اختیار مردم قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید