مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

به گزارش گفتمان برتر، نمای مینرال یک ترکیب پیش ساخته و آماده میباشد که از تکه های سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ کوارتز و با رنگ هایی که طبیعی هستند، تشکیل شده است. نمای مینرال ترکیبی ازسنگهای معدنی و سنگ دانه های گرانیتی و مرمر و هم چنین سنگ های سفید به علاوه رزین ها می باشد.نمای مینرال از سه نوع دانه بندی مختلف در سایز های درشت، میانه و ریز تقسیم بندی شده است و با رنگ هایی متنوع در بازار موجود است.

مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

در این شیوه از اجرای مینرال، در ابتدا محتوای مینرال را در داخل ظرف یا سطل مورد نظر قرار می دهیم. در مرحله بعد باید به نسبت معینی از آب را به آن بیافزاییم که این اندازه به ازای هر 25 کیلوگرم از پودر مینرال برابر با 1 تا 1/5 لیتر آب کاملاً تمیز و ترجیحاً شرب است.در این شیوه از مینرال طول عمر مینرال به نسبت پاششی طولانی تر است.

رنگ نمای مینرال پوششی تزیینی آماده به مصرف برای نما است که از ترکیب سنگدانه معدنی به همراه رزین های اصلاح شده تشکیل می شود. از جمله کاربرد های آن عبارتند از: قابل استفاده در نماهای داخلی و خارجی کلیه سازه های ساختمانی، اجرا بر روی سطوح سیمانی، رنگ آمیزی نمای ساختمان در محیط های مرطوب مانند حاشیه دریای خزر، خلیج فارس و منطقه ها پر گرد و غباری مانند تهران و شهرهای صنعتی.

بعد از افزودن آب به مینرال باید آن را کاملاً مخلوط کنیم تا یک ترکیب یکنواخت به دست آید. با آماده شدن مخلوط آغاز به اجرای مینرال می کنیم. بهتر این است که از بالاترین نقطه سطح مورد نظر کار خود را آغاز کنیم و به سمت پایین ادامه دهیم و یک لایه 3 تا 4 میلی متری را به سطح مورد نظر پرداخت می کنیم.

منبع مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1748

به "مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چرا باید از نمای مینرال استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید