مقاله: طرز تهیه و رازهای خوشمزه و قرمز شدن ماکارونی با سویا و قارچ

به گزارش گفتمان برتر، *خیس کردن سویا در شیر طعم لذیذی به سویا می بخشد و طعم خاص سویا که برای برخی خوشایند نیست را کاملا از بین می برد.

مقاله: طرز تهیه و رازهای خوشمزه و قرمز شدن ماکارونی با سویا و قارچ

*هنگامی که ماکارونی را در آب جوش ریختید مرتب ماکارونی را با یک چنگال هم بزنید تا رشته های ماکارونی به هم نچسبند. به آب ماکارونی روغن اضافه نکنید چون چربی رشته های ماکارونی اجازه نمی دهد که مایه ماکارونی خوب به خورد آن برود و یک ماکارونی قرمز خوشرنگ با سویا و قارچ داشته باشید.

در یک قابلمه آب را جوش بیاورید، مقداری نمک بهآب اضافه کنید و ماکارونی را طبق دستور روی بسته بپزید و آبکش کنید. بعد از مدتزمان گفته شده روی بسته، ماکارونی را آبکش کنید.

زردچوبه را اضافه کنید و زمانی که زردچوبه تفت خورد و طعم خامی آن گرفته شد گوجه فرنگی های رنده شده را اضافه کنید. آب گوجه فرنگی باید خوب کشیده و سرخ گردد. سپس رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و تفت دهید تا طعم خامی آن گرفته گردد. یک قاشق غذاخوری زعفران دم نموده را هم اضافه کنید. حالا نوبت اضافه کردن سویا است. بعد از ریختن سویا در سس گوجه فرنگی چند قاشق آب به سویا اضافه کنید تا سویا خوب بپزد. سپس سویا را خوب تفت دهید تا طعم خامی آن گرفته گردد. بعد از حدود 5 یا شش دقیقه سایر ادویه جات به علاوه نمک به سویا اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا طعم فلفل و ادویه و نمک به خورد سویا بروند.

منبع مقاله: طرز تهیه و رازهای خوشمزه و قرمز شدن ماکارونی با سویا و قارچ

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1763

به "مقاله: طرز تهیه و رازهای خوشمزه و قرمز شدن ماکارونی با سویا و قارچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه و رازهای خوشمزه و قرمز شدن ماکارونی با سویا و قارچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید