مقاله: سوپر ویزا کانادا چیست؟

به گزارش گفتمان برتر، مراحل اخذ سوپر ویزا کانادا مشابه اخذ ویزای اقامت موقت کانادا است. البته مدارک اضافی برای دریافت این ویزا احتیاج است؛ مدارکی که تضمین می نمایند والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در مدت اقامت شان در کانادا به خوبی پشتیبانی خواهند شد. این احتیاجمندی ها این ها هستند:

مقاله: سوپر ویزا کانادا چیست؟

مهم است یادآور شویم که هیچ یک از دیگر اعضای خانواده و افراد وابسته نمی توانند برای این نوع ویزا درخواست ارائه دهند. تنها والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با همسران قانونی خود می توانند در تقاضای اخذ سوپر ویزای کانادا نامبرده شوند.

سوپر ویزای کانادا برای 10 سال اعتبار دارد (البته بسته به مدت اعتبار پاسپورت افراد این مدت می تواند متغیر باشد)؛ در نتیجه دارندگان این نوع از ویزای کانادا می توانند در دوره اعتبار ویزایشان به تعداد دفعات دلخواه به کانادا سفر نمایند. این ویزا این شانس را به والدین و بزرگترهای خانواده می دهد تا بتوانند عزیزان شان که در کانادا ساکن هستند را به راحتی دیدار نمایند. البته دقت کنید که با داشتن این ویزا این افراد اجازه کار کردن نخواهند داشت.

در آنالیز تقاضای ویزای کانادا برای والدین، هدف از سفر و دیدار فرزندان در نظر گرفته می گردد، به علاوه این که آیا والدین یا پدربزرگ ها مادربزرگ ها ریشه های کافی در کشور خودشان دارند، برای این که بعد از خاتمه اعتبار ویزایشان به کشور خودشان برگردند یا خیر. این ریشه ها می توانند با ارتباط خانوادگی، دارایی های اقتصادی و چیزهای دیگری از قبیل شغل نشان داده شوند.

منبع مقاله: سوپر ویزا کانادا چیست؟

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1160

به "مقاله: سوپر ویزا کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سوپر ویزا کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید