مظاهری: مدیران تیم را خراب می نمایند، سریع تر به بازیکنان استقلال رسیدگی کنید

به گزارش گفتمان برتر، دروزاه بان تیم فوتبال استقلال از مدیران باشگاهش خواست به شرایط اقتصادی بازیکنان این تیم رسیدگی نمایند.

مظاهری: مدیران تیم را خراب می نمایند، سریع تر به بازیکنان استقلال رسیدگی کنید

به گزارش ایسنا، رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود. آقای کرمانشاهی خوب سوت زد ولی اگر پنالتی ما را می گرفت بازی برمی گشت. به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم. اگر آقای کرمانشاهی پنالتی را می گرفت شاید نتیجه چیز دیگری می شد. خدا را شکر همه سالم هستند.

او درباره مطالبات بازیکنان استقلال هم، گفت: اصلا بحث خودم نیست و من کاری به این چیزها ندارم. بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی جمع شدند و گفتند درباره بحث اقتصادی صحبتی نداریم و می خواهیم بازی کنیم. اما خود مدیران آمدند به ما گفتند که می خواهند مبلغ قابل توجهی را به حسابمان واریز نمایند. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. اصلا بحث خودم مطرح نیست و فقط بازیکنان را می گویم. حرف من با مدیران تیم است. اگر اینطوری پیش بروند تیم را خراب می نمایند. باید خیلی زود به فکر باشند. این بازیکنان، بازیکنان خیلی خوبی هستند. تیم ما هم تیم خوبی است. باید هرچه زودتر جمع وجور نمایند و درصد خوبی به بازیکنان بدهند.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که چه کسی پیش از داربی به بازیکنان قول پرداخت مطالبات را داد هم بیان نمود: آقای مددی صحبت کردند و به بازیکنان قول دادند. فقط آقای مددی نیست و همه اعضای هیات مدیره باید همکاری نمایند. کل بازیکنان تیم خیلی خوب هستند. از مدیران خواهش می کنم به بازیکنان رسیدگی نمایند تا شرایط از این بدتر نشده است. خوشحالم که با این بازیکنان هم تیمی هستم. به عنوان یک کوچک تر درخواست می کنم سریع تر به بازیکنان رسیدگی نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1364

به "مظاهری: مدیران تیم را خراب می نمایند، سریع تر به بازیکنان استقلال رسیدگی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: مدیران تیم را خراب می نمایند، سریع تر به بازیکنان استقلال رسیدگی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید