مرتضی منصوری: از گل محمدی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد، برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم

به گزارش گفتمان برتر، مرتضی منصوری، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازیکنان بزرگی از تیم ملی خط خوردند و من هرگز برای رسیدن به تیم ملی ناامید نیستم.

مرتضی منصوری: از گل محمدی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد، برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم

مرتضی منصوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد پدیده در نیم فصل اول و شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر گفت: همان طور که آقا یحیی گفت، تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است، ولی خدا را شکر تا اینجا خیلی خوب نتیجه گرفته ایم. سال جاری مشکلاتی داشتیم که همه از آن باخبر هستند، ولی 31 امتیاز گرفتیم. تیمی که 31 امتیاز گرفته است در نیم فصل دوم هم می تواند این روند را ادامه دهد. ما هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم، چون از لحاظ فنی تیم خوبی داریم.

وی درباره عملکرد خودش در نیم فصل اول توضیح داد: من 15 بازی در لیگ برتر انجام دادم و در دو بازی هم در جام حذفی به میدان رفتم. باید از اعتماد یحیی گل محمدی تشکر کنم که به من میدان داد. حتی از فدراسیون با من تماس گرفتند و مدارکم را برای تیم ملی خواستند. این درست است که خط خوردم، ولی برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم. خیلی از بازیکنان بزرگ هم خط خوردند و من کوشش می کنم تا به تیم ملی برسم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در رابطه با آمار برنامه نود و اینکه تیم پدیده از داوری ها بیشترین سود را برده است، توضیح داد: نمی دانم چه باید بگویم. هر تیمی از داوری سود یا ضرر می نماید، ولی استفاده از ویدئوچک باعث می گردد که حقی از تیمی ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 42

به "مرتضی منصوری: از گل محمدی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد، برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی منصوری: از گل محمدی تشکر می کنم که به من اعتماد کرد، برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید