مذاکرات هسته ای عراقچی با مذاکره کننده ارشد چین در 1

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: معاون وزیر خارجه ایران با مذاکره کننده ارشد چین در 1+5 در تهران آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای را مرور نموده و بر ضرورت ادامه رایزنی های نزدیک بین دو کشور تاکید کردند.

مذاکرات هسته ای عراقچی با مذاکره کننده ارشد چین در 1

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، مذاکرات دوجانبه ایران و چین در موضوع هسته ای امروز بین آقایان سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و وانگ مذاکره نماینده ارشد چین در 1+5 که وزیر خارجه آن کشور در سفر به تهران را همراهی می نماید در وزارت امور خارجه کشورمان برگزار گردید.

در این مذاکرات طرفین آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای بین ایران و چین را مرور نموده و بر ضرورت ادامه رایزنی های نزدیک بین دو کشور تاکید کردند.

وانگ یی وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین و هیئت همراه به دعوت رسمی محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران شب گذشته برای دیداری سه روزه از 25 لغایت 27 بهمن ماه وارد تهران شد.

آقای وانگ را در این سفر جمعی از مدیران وزارت امور خارجه چین در حوزه های مختلف همراهی می نمایند. این دیدار اولین سفر رسمی آقای وانگ یی به کشورمان بوده و وزیر خارجه قبلی این کشور حدود 7 سال پیش از جمهوری اسلامی ایران بازدید نموده است.

وضعیت روابط دو کشور و راه های ارتقاء همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی، مالی و فرهنگی و اهم مسایل بین المللی و منطقه ای از محورهای اصلی گفتگوی وزیر امور خارجه چین با مقامات کشورمان بوده است.

وزیر خارجه چین صبح امروز پس از دیدار و گفت وگو با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در کنفرانسی خبری با وی شرکت کرد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 457

به "مذاکرات هسته ای عراقچی با مذاکره کننده ارشد چین در 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات هسته ای عراقچی با مذاکره کننده ارشد چین در 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید