محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش گفتمان برتر، پلیس راه راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور آخر هفته در سراسر کشور را گفت.

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور آخر هفته را خاطرنشان کرد. این محدودیت ها به شرح زیر است:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 21 خرداد تا ساعت 6 روز شنبه 24 خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است. بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در راستا مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

پلیس راه راهور ناجا در این گزارش اعلام کرده است: در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 23 خرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

همچنین بر اساس گزارش پلیس راه راهور ناجا، تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 12 تا 24 فردا چهارشنبه تاریخ 21 خرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه و جمعه 22 و 23 خرداد از محور هراز ممنوع است.

بر اساس این گزارش در محور هراز، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 22 روز جمعه مورخ 23 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 تا 22 همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مُشاء) یکطرفه است.

پلیس راه راهور ناجا در این گزارش تاکید کرده است: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 976

به "محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید