مائوریتزیو ساری: شاید یک بازی سری B برایم مهم تر از فینال لیگ اروپا باشد!، در حال حاضر هیچ استرسی ندارم

به گزارش گفتمان برتر، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی به هیچ موضوعی بیش از فینال رقابت های لیگ اروپا فکر نمی کند.

مائوریتزیو ساری: شاید یک بازی سری B برایم مهم تر از فینال لیگ اروپا باشد!، در حال حاضر هیچ استرسی ندارم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از جدال تیمش مقابل آرسنال در فینال رقابت های لیگ اروپا ادعا کرد بی توجه به شایعات پرتعداد پیرامونش تنها به فزونی در این نبرد می اندیشد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: نمی دانم کانته به فینال خواهد رسید یا نه. او روز شنبه کمی با درد زانو روبرو شد. برای رسیدن کانته به فینال کوشش می کنیم. مشکل او جدی نیست و مصدومیتی سه یا چهار روزه است. کانته امروز صبح کمی بهتر بود و 50 درصد شانس بازی کردن دارد. در مرکز میدان با مشکل روبرو هستیم و سه بازیکن میانی برای سه پست مختلف داریم. حضور کانته برای چلسی بسیار مهم است، زیرا او تنها عنصر دفاعی ماست.

وی در ادامه اضافه نمود: فقط به فینال فکر می کنم. دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و اکنون زمانی نیست که بخواهم به پیشنهاد سایر تیم ها فکر کنم. خیلی خوب من را می شناسید و همه چیز مانند همان آخرین کنفرانس مطبوعاتی من است. فقط باید درباره فینال صحبت کنم و بازیکنان من فقط به چنین چیزی احتیاج دارند. احساس یک سرمربی با نظر رسانه ها متفاوت است. از نظر مطبوعات این دیدار مهمترین بازی زندگی من است، اما برای خودم شاید نه. شاید یک بازی در سری B در ایتالیا مهم تر از این بازی باشد! پس از بازی ممکن است بتوانم احساسات خودم را به شما بگویم، اما در حال حاضر استرس ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 138

به "مائوریتزیو ساری: شاید یک بازی سری B برایم مهم تر از فینال لیگ اروپا باشد!، در حال حاضر هیچ استرسی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: شاید یک بازی سری B برایم مهم تر از فینال لیگ اروپا باشد!، در حال حاضر هیچ استرسی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید