قتل دانشمند چینی در حال تحقیق روی کرونا در آمریکا

به گزارش گفتمان برتر، وی قرار بود به زودی نتایج مهمی از یافته های خود را درباره ویروس کووید 19 منتشر کند.

قتل دانشمند چینی در حال تحقیق روی کرونا در آمریکا

دانشمند چینی تبار 37 ساله که در دانشگاه پیتسبورگ آمریکا در خصوص ویروس کرونا تحقیق می کرد و قرار بود به زودی نتایج مهمی از یافته های خود را درباره ویروس کووید 19 منتشر کند، در خانه اش به قتل رسید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دکتر بینگ لیو استاد دانشگاه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا که به گفته همکاران دانشگاهی به اطلاعات مهمی درباره ویروس کرونا دست یافته بود، شنبه شب گذشته در خانه خود در شهر حومه ای راس با گلوله به قتل رسیده است. گلوله ها به سر، گردن و تنه این دانشمند شلیک شده است.

پلیس جسد بینگ لیو را صبح یکشنبه 14 اردیبهشت 99 کشف نموده است.

دکتر بینگ لیو استادیار دانشگاه پیتسبورگ

پلیس همچنین در خودرویی نزدیک خانه بینگ لیو جسد مردی را یافته که گمان می رود قاتل این دانشمند چینی تبار بوده که پس از ارتکاب قتل، خودکشی نموده است.

به گفته پلیس، قاتل و مقتول همدیگر را می شناختند و به احتمال زیاد انگیزه قاتل از این جنایت ارتباطی به چینی بودن مقتول نداشته است. هنوز درباره هویت قاتل احتمالی و انگیزه او از ارتکاب این قتل اطلاع رسانی نشده است.

همکاران این دانشمند چینی در دانشگاه پیتسبورگ گفته اند، او به نتایج مهمی درباره مکانیسم سلولی زمینه ساز عفونت های ویروس کووید19 دست یافته بود و قرار بود به زودی نتایج یافته های خود را اعلام کند.

دانشگاه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 940

به "قتل دانشمند چینی در حال تحقیق روی کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل دانشمند چینی در حال تحقیق روی کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید