فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی بوشهر منصوب شد

به گزارش گفتمان برتر، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر با حضور مدیرکل، معاونان و رئیس پلیس پیشگیری استان در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر برگزار گردید.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی بوشهر منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمد حسین ارسطوزاده، مدیرکل این استان روز چهارشنبه 14 اسفند، در این جلسه به اهمیت امنیت در جامعه اشاره نمود و گفت: رکن اصلی امنیت در جامعه کوشش و دلسوزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی است که در زمینه های اجتماعی و فرهنگی حافظ جان، مال و فرهنگ مردم هستند.

ارسطوزاده افزود: در حوزه میراث فرهنگی حفظ و نگهداری از ابنیه های تاریخی یکی از اولویت هاست که بدون حضور و کوشش همکاران یگان حفاظت این مهم امکان پذیر نیست.

او افزود: استان بوشهر آثار تاریخی متعددی دارد که جبهه اصلی حفاظتی آن با نقش یگان حفاظت تکمیل می گردد و با تعاملی که در سال های اخیر بین این دو نهاد بوده کارهای مثبتی در این راستا صورت گرفته و جا دارد از زحمات شبانه روزی سرهنگ مرادی که با تمام وجود در این راستا کوشش کردند، تشکر کنیم.

سرهنگ مسلم بهادریان، رئیس پلیس پیشگیری استان در این جلسه به اهمیت کار در یگان حفاظت پرداخت و اعلام نمود: سرهنگ عبدالحمید حقانی از نیروی عملیاتی و اجرایی فرماندهی انتظامی استان بوده که بنابر همین تجارب ارزشمند به عنوان فرماندهی یگان حفاظت انتخاب شده است و امیدواریم با شناخت حساسیت موضوع همچون گذشته در این صندلی هم مثمر ثمر باشند.

عبدالحمید حقانی، فرماندهی جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر ، میراث فرهنگی را هویت هر ایرانی دانست و افزود: کار و راستا سخت است، چون دفاع و حفظ فرهنگ و تمدن کشور با اهمیت است و امیدواریم با تعامل در کنار هم این مهم را به انتها مثبت برسانیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 782

به "فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی بوشهر منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی بوشهر منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید