عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر آغاز شده است

به گزارش گفتمان برتر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر خبر داد.

عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر آغاز شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری شهرستان نیر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل که در فرمانداری شهرستان نیر برگزار گشت، اظهار کرد: عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه علاوه بر این 5 پروژه گردشگری نیز در شهرستان نیر در حال انجام است، اضافه کرد: ساماندهی پل تاریخی نیر نیز به محض مساعد شدن هوا آغاز خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل شرح داد: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری نیر در حال انجام است و تا خاتمه فروردین سال 98 این مطالعات به خاتمه خواهد رسید.

فلاحی با تاکید بر اینکه به محض اتمام این مطالعات، مسائل این منطقه به صورت ریشه ای حل خواهد شد، ادامه داد: تامین زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری نیر طبق برنامه ریزی در حال انجام است.

او اضافه کرد: شهرستان نیر از جاذبه های ویژه گردشگری برخوردار است و حمایت از سرمایه گذاری در این شهرستان به صورت ویژه پیگیری می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 196

به "عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث هتل 5 ستاره شهرستان نیر آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید