عضو هیات مدیره استقلال متواری شد

به گزارش گفتمان برتر، در پرونده پتروشیمی نام 14 متهم به چشم می خورد که برای آن ها کیفرخواست صادر شده و بر اساس این کیفرخواست اتهام این افراد مشارکت و معاونت در اخلال کلان مالی در حوزه پتروشیمی است.

عضو هیات مدیره استقلال متواری شد

وزیر ورزش در حالی 13 بهمن ماه متهم فساد کلان مالی را به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال در آورد که این فرد اکنون با یاری یکی از افراد تیم طبری از کشور متواری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انتخابات هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال در تاریخ سیزدهم بهمن ماه 98 برگزار گردید و با حکم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فردی به نام مهدی شریفی نیک نفس به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه تهرانی معرفی گردید، اما این عضو جدید باشگاه استقلال گویا یکی از متهمان فراری فساد کلان مالی است و او با همکاری عده ای توانسته از کشور فرار کند و به امارات برود.

او در پرونده 6 میلیارد و 656 میلیون یورویی پتروشیمی و کاتالیست های تقلبی نقش داشته و به همین دلیل هم اکنون از کشور متواری شده است.

در پرونده پتروشیمی نام 14 متهم به چشم می خورد که برای آن ها کیفرخواست صادر شده و بر اساس این کیفرخواست اتهام این افراد مشارکت و معاونت در اخلال کلان مالی در حوزه پتروشیمی است.

مهدی شریفی نیک نفس با اطلاعی که داشته به بهانه دور زدن تحریم ها و پیگیری پرونده های پتروشیمی از کشور خارج شد و با دقت در پرونده او می توان متوجه شد که کارشناس پرونده از فرار او آگاه بوده؛ از سوی دیگر متأسفانه بازپرس متهم علی رغم تاکیدات انجام گرفته او را ممنوع الخروج ننموده و بدون آن که قرار وثیقه صادره در مورد متهم را تقلیل دهد با دستور غیرقانونی 4 میلیارد و 600 میلیون تومان از وثایق او را هم برطرف بازداشت کرد.

تعیین نیست با وجود آن که او جزء متهمان بوده، وزیر ورزش چگونه برای او حکم عضویت هیئت مدیره در یکی از پر هوادار ترین تیم های فوتبال کشور را صادر نموده است؟

وزارت ورزش: حکم عضو جدید هیئت مدیره را صادر ننموده ایم!

با وجود اعلام خبر عضویت مهدی شریفی در هیئت مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش، این وزارتخانه امروز اعلام نمود حکمی برای او صادر نشده است!

به گزارش پایگاه وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره پرونده شریفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبل از صدور حکم مهدی شریفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، هنگامی که در جریان پرونده اتهامی شریفی در قوه قضائیه قرار گرفتیم از صدور حکم وی در هیئت مدیره استقلال خودداری کردیم.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: شریفی در زمان معرفی به مجمع باشگاه استقلال منع به کارگیری نداشته و ظاهرا الان متهم پرونده است، اما با این حال کاملا تابع نظر مراجع محترم نظارتی و قضایی هستیم و حکمی از سوی وزارت ورزش برای ایشان صادر نشده است.

لازم به ذکر است سخنگوی وزارت ورزش در حالی مدعی شده که حکم شریفی صادر نشده بود که این وزارتخانه در تاریخ 13 بهمن امسال در رسانه رسمی خود خبر از انتصاب شریفی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره داده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 711

به "عضو هیات مدیره استقلال متواری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات مدیره استقلال متواری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید