عالیشاه: وزارت ورزش یک بازرس مالی به هر دو باشگاه بفرستد

به گزارش گفتمان برتر، اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و میزان پرداختی ها را مورد آنالیز قرار دهد.

عالیشاه: وزارت ورزش یک بازرس مالی به هر دو باشگاه بفرستد

در آسیا هم داوران به ما یاری کردند؟

امید عالیشاه بعد از برد مقابل پارس جنوبی گفت:خدا را شکر با حمایت طرفداران سه امتیاز این بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در انتها فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص صحبت های اخیر بازیکنان استقلال که اعتقاد داشتند داوری ها به سود پرسپولیس است، گفت: من یک سوال دارم، تا الان یک بازیکن پرسپولیس در مورد تیم های دیگر صحبت نموده است؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه های قطری همه از تیم ما تمجید کردند، آیا در آسیا هم داوران به ما یاری کردند؟ بازیکنان ما به فکر توجیه نیستند و با تمام توان وارد زمین می شوند تا نتیجه بگیرند. اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و میزان پرداختی ها را مورد آنالیز قرار دهد.اگر هم بحث داوری است، من از عادل فردوسی پور خواهش می کنم در برنامه 90 شفاف سازی و داوری های را آنالیز و اعلام کند که در دو سه سال اخیر داوری ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس. بازیکنان ما از این صحبت ها خیلی ناراحت بودند، این توهین به شعور 40 میلیون طرفدار است!

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 39

به "عالیشاه: وزارت ورزش یک بازرس مالی به هر دو باشگاه بفرستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: وزارت ورزش یک بازرس مالی به هر دو باشگاه بفرستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید