شرکت های نفتی و شهرهای شیشه ای امارات اهداف آینده ارتش یمن هستند

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، یک مقام نظامی عالی رتبه یمنی به المیادین گفت: هدف قرار دادن تاسیسات نفتی در عمق خاک عربستان پیامی قوی است که امارات نیز باید آنرا دریافت کند.

شرکت های نفتی و شهرهای شیشه ای امارات اهداف آینده ارتش یمن هستند

این مقام نظامی عالی رتبه یمنی تاکید نمود: شرکت های نفتی و شهرهای شیشه ای امارات در تیررس اهداف آینده ما خواهند بود. امارات باید به شکل رسمی خروج خود را از جنگ یمن اعلام کند و از ارتکاب کشتار در حق ملت یمن دست بردارد. اقدامات نمایشی و اعلام خروج از بعضی محورها هرگز سبب نخواهد شد که ما شرکت های نفتی امارات را هدف قرار ندهیم.

این فرمانده نظامی عالی رتبه یمنی اضافه نمود: حمله به تاسیسات نفتی عربستان در راستای حق مشروع برای توقف تجاوزات و کشتارها در یمن است.

شایان ذکر است که چندی قبل رای الیوم در مطلبی آورده بود: شهرهای امارات با سامانه های دفاعی پاتریوت حفاظت شده است اما بر اساس گزارش های آمریکایی ها موشک های پاتریوت قابل اعتماد نیست و تاثیرات روانی شلیک این موشک ها به ویژه که اگر مرکز گردشگری و سرمایه گذاری جهانی مانند شهرهای دبی و ابوظبی را هدف قرار دهد، بسیار زیاد است.

اخیرا شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن اخیر اعلام نموده بود که تحرکات امارات در الحدیده با واکنش قوی تر روبرو خواهد شد. وی به سرمایه گذاران در امارات هشدار داد که دیگر امارات محل مناسبی برای سرمایه گذاری امن نیست. عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن نیز چندی قبل از شرکت های خارجی خواست که سرمایه گذاری در امارات را تعطیل و از این کشور خارج شوند.

عبدالوهاب المحبشی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز گفته بود: طرحهای راهبردی و به ویژه نظامی و مالی در امارات هدف نیروهای یمنی است و این اهداف در تیررس موشک های یمنی است و فقط دستورات فرماندهی احتیاج است. موشک های یمنی قادر به هدف قرار دادن این اهداف است زیرا قبلا نیروگاه هسته ای در ابوظبی هدف قرار گرفته است. آینده آکنده از اخبار درباره حملات موشکی یمنی ها به امارات خواهد بود.

به هر حال اگر عزم استوار یمنی ها برای واکنش نشان دادن به جنایات ائتلاف اماراتی-آمریکایی-سعودی را در کنار ناکارآمدی سامانه پاتریوت بگذاریم آنگاه می توان گفت که اوضاع کابوس واری در انتظار امارات به ویژه ابوظبی و دبی خواهد بود.

اگر با مقیاس بزرگتری به موضوع نگریسته گردد یعنی اینکه از بیم حملات موشکی یمنی ها که در پاسخ به جنایات اماراتی ها ضد غیرنظامیان یمنی هاست، اتباع کشورهای دیگر به امارات نروند و آنهایی هم که در امارات هستند این کشور را ترک نمایند، ضربه مهلکی به اقتصاد و به ویژه گردشگری و سرمایه گذاری در این کشور وارد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 314

به "شرکت های نفتی و شهرهای شیشه ای امارات اهداف آینده ارتش یمن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های نفتی و شهرهای شیشه ای امارات اهداف آینده ارتش یمن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید