شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم، شانس برد برابر استقلال را داریم

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، محسن نصر در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه بازی دارای دو نیمه متفاوت بود، اظهار کرد: در دو مرحله توپ بازیکنان سپیدرود از روی خط دروازه نساجی دفع شد.

شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم، شانس برد برابر استقلال را داریم

وی شرح داد: پیش بینی کرده بودیم هر تیمی اولین گل را بزند می تواند گل های بیشتری را به ثمر برساند و چنین شرایطی برای نساجی پیش آمد.

نصر در ادامه با اشاره به زمان ورود کادر فنی فعلی به تیم سپیدرود رشت، تاکید کرد: سپیدرود بعد از ورود کادر فنی فعلی تیم جنگنده تری است و خیلی از موارد مورد نظر را توانسته ایم ارتقا دهیم.

مربی سپیدرود به پرداخت پاداش به بازیکنان قبل از بازی نساجی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بسیار خوب بود که قبل از بازی توسط مدیریت باشگاه و کمک های استانی پولی هر چند ناچیز به بازیکنان پرداخت شد و امیدواریم قبل از بازی استقلال نیز این اقدام صورت گیرد و انگیزه به بازیکنان تزریق شود.

وی اضافه کرد: بازی های بیرون از خانه و داخل از خانه بسیار متفاوت است و زمان حضور کادر فنی فعلی، تیم سپیدرود هیچ بازی بیرون از خانه را نباخته است.

نصر با اشاره به بازی هفته آینده برابر استقلال تهران، گفت: ما در این بازی امید کامل داریم و معتقدیم می توانیم استقلال را شکست دهیم بازیکنان نیز در این بازی انگیزه های درونی دارند و علاوه بر آن شانس نیز شاید با ما یار باشد.

وی در مورد مسائل دفاعی این تیم نیز اظهار کرد: دفاع تیمی و دفاع فردی دو مقوله متفاوت است در بازی های بیرون از خانه با توجه به اینکه منسجم بازی می کنیم اشتباهات فردی کمتری انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 125

به "شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم، شانس برد برابر استقلال را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم، شانس برد برابر استقلال را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید