سرمربی پارس جنوبی جم: مستحق شکست نبودیم

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی پارس جنوبی جم گفت: بازی در اختیار ما بود و مستحق شکست نبودیم.

سرمربی پارس جنوبی جم: مستحق شکست نبودیم

به گزارش از ، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی جم برابر تراکتورسازی تبریز اعلام کرد: بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه آن ها با توجه به تجربه بازیکنانشان، بازی را کنترل کردند. با این وجود، بازی در اختیار ما بود و فرق ما و تراکتورسازی، ضربه ایستگاهی مهدی پور بود.

وی اضافه کرد: ما از ضربات مات خوب استفاده نکردیم و آن ها باتجربه تر بودند. باید به تراکتورسازی تبریک بگوییم و از هوادارانمان عذرخواهی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره داوری این بازی یادآور شد: کوپال ناظمی از داوران خوب ماست و اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما تصمیمات 50-50 را به سود تراکتورسازی می گرفت که باعث شد بازیکنانم عصبی شوند.

تارتار در خصوص تاثیر مسائل مالی در این باخت، گفت: تراکتورسازی مقابل ما دست و پا بسته بود. شاید بچه های ما به خاطر شرایط مالی تحت تأثیر قرار گرفته باشند. ما دو جلسه تمرین را از دست دادیم، اما بچه های ما امروز با تعصب و شرف بازی کردند.

وی ادامه داد: ما مهاجم اضافه کردیم و برد می خواستیم، اما روی اتفاق گل خوردیم. زمانی در جریان بازی موقعیت زیادی گیر حریف می آید، مثل دیدار با سپیدرود که بد بودیم. اما امروز مستحق شکست نبودیم. تراکتورسازی برای مساوی آمده بود و از نوع بازی شان معین بود که دنبال تک امتیاز هستند. با این حال، با تجربه ای که داشتند، توانستند ما را شکست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش با وجود داشتن مدافعان سرزن تراکتورسازی به ارسال از کناره ها اکتفا نموده بود، شرح داد: وقتی تیمی عقب برود، فضا ها کمتر می گردد و به غیر از ارسال نمی توانید کاری کنید. دفاع های آن ها از دروازه بان گرفته تا مدافعان، بازیکنان ما بودند و اصول دفاع را خوب بلد بودند.

تارتار درباره برنامه تیمش در نیم فصل اعلام کرد: اگر مسائلمان حل گردد، اردویی را پیش بینی می کنیم و به فکر نفرات جدید می افتیم. ضمن اینکه حفظ نفرات مان فعلی در اولویت است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم پس از پیروزی برابر پارس جنوبی جم گفت: یکی از اصلی ترین موضوعات فوتبال، باور به برد است و خوشحالم که بازیکنانم به این باور رسیده اند.محمد تقوی اضافه کرد: خوشحالم که بازیکنان بزرگی دارم و این باور را دارند که همه تیم ها را می توانند ببرند. حتی تیمی که در خانه نباخته است. دیروز به بازیکنان گفتم که طلسم برای شکستن است و ما باید این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به قدرتی رسیده اند که بتوانیم مقابل تیم قدرتمند پارس جنوبی بازی را کنترل کنیم و به آن چه می خواهیم برسیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز اعلام کرد: من و کادرفنی ام از این مربی ها نیستیم که کم می آورند.

تقوی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر چگونه بودن جو استادیوم تختی جم گفت: متاسفم که به تیم تان بی بضاعت می گویید. این تیم، بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. پول بُرد نمی آورد و گاهی اوقات تیم های پولدار به راحتی می بازند. من انتظار داشتم استادیوم پر گردد، اما این اتفاق نیفتاد. به هرحال جو استادیوم خوب بود.

او درباره داوری هم اعلام کرد: شاید یک مربی در جریان بازی به داور اعتراض کند، اما این را یادآور می شوم که هیچ گاه داوری بد نیست.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، امروز پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب مهمان خود تراکتورسازی تبریز شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 30

به "سرمربی پارس جنوبی جم: مستحق شکست نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پارس جنوبی جم: مستحق شکست نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید