زرینچه با چشمانی گریان: حقم نبود که بگویند حیا کن و رها کن، نظر اول, دوم و سوم من استراماچونی است

به گزارش گفتمان برتر، جواد زرینچه، مدیر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از فضای حاکم بر استادیوم آزادی در زمان بازی این تیم مقابل پیکان مدعی شد که 90 دقیقه از طرفداران استقلال ناسزا شنیده است.

زرینچه با چشمانی گریان: حقم نبود که بگویند حیا کن و رها کن، نظر اول, دوم و سوم من استراماچونی است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, جواد زرینچه بعد از ملاقات استقلال - پیکان گفت: من برای استقلال کم خدمت ننموده ام و خدمتم هم صادقانه بوده است، اما الان بعضی از دوستان که سال ها در این باشگاه مسئولیت داشتند برای اینکه برگردند و مسئولیت بگیرند هر کاری می نمایند.

وی درباره اینکه آیا منظورش از این افراد علی فتح الله زاده است, توضیح داد: من اسم کسی را نمی آورم، اما اگر این افراد عاشق استقلال بودند, در این شرایط سخت به تیم یاری می کردند. من و تیم 90 دقیقه فحش شنیدیم و با روحیه خراب بازی کردیم. همه از اتفاقی که امروز رخ داد شوکه و ناراحت شدیم، ولی نمی توانستیم عقب بنشینیم و باید این بازی را انجام می دادیم. انتظار داشتیم کسانی که عاشق استقلال بوده و هستند در این شرایط به تیم یاری نمایند. خیلی ها در این استقلال آمده و رفته اند و فقط نام استقلال در سرانجام مانده است. پورحیدری, قلیچ خانی و حجازی در این باشگاه بوده اند و الان از بین ما رفته اند، اما استقلال همواره پرچمش بالاست. باید یاد بگیریم زمان هایی که تیم به این شکل است، از آن حمایت کنیم. متأسفانه من امروز این موضوع را ندیدم و شعار هایی که داده شد و اسم هایی که به میان آمد، نشان می دهد این حرکات خطی و از سمت دشمنان استقلال است.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال در رخ دادن این شرایط بی تقصیر نیست, افزود: من اطلاع چندانی از صحبت هایی که با استراماچونی شده بود، ندارم. درست است مسائل اقتصادی و تحریم ها وجود دارد، ولی رخ دادن این اتفاقات برای من که جواد زرینچه هستم، قابل قبول نیست، دیگر چه برسد به طرفداران. باید بدانیم استراماچونی مثل ما ایرانی ها نیست که شش ماه و یک سال پول نگیرد. فکر می کنم مدیریت باشگاه مقداری در این مورد ضعیف عمل نموده است و امیدوارم استراماچونی برگردد و مسائل حل گردد.

مدیر تیم فوتبال استقلال درباره جلسه هیئت مدیره این باشگاه با فرهاد مجیدی, مطرح کرد: من الان از بازی آمدم و اطلاعی ندارم، ولی نظر اول, دوم و سوم من استراماچونی است. من اگر امروز آمدم به خاطر عشقم آمدم و این حق من نبود که بگویند حیا کن و رها کن.

زرینچه درباره اینکه گفته می گردد او قبلاً در استقلال یک بار به ناصر حجازی خیانت نموده است, گفت: برای آن بازی یک بار عادل فردوسی پور برنامه ای درست کرد، اما من الان می گویم اصل ماجرا چیست. در آن بازی در دقیقه 70 حاجیلو به من گفت حجازی می گوید به دفاع آخر برو که من گفتم خسته شده ام و می خواهم به بیرون بروم. آیا این خیانت است؟ وقتی خسته بودم چه جوابی باید می دادم؟ در آن بازی اتفاقی رخ نداده بود و من از فردوسی پور و بعضی دوستانم مثل بهنام ابوالقاسم پور که حرف هایی زده بودند گله دارم.

وی ادامه داد: این عین حقیقت است که می گویم. بعد از بازی ناصر حجازی را کنار گذاشتند و ساعت 11 به من زنگ زدند و به ساختمان باشگاه در خیابان لارستان رفتم. در آنجا به من گفتند می خواهیم حجازی را کنار بگذاریم و من گفتم مگر برای انتخاب او از من اجازه گرفته بودید که حالا برای برکناری اش از من سؤال می کنید؟ آنها گفتند می خواهیم او را عوض کنیم و آیا تو اعتراضی نداری؟ دلیل این حرف این بود که قبل از بازی های آسیایی می خواستند حجازی را بردارند و تنها کسی که از حجازی حمایت کرد من بودم. من در آن موقع گفتم ماشین ها ی مان را می فروشیم تا به اردو برویم.

مدیر تیم استقلال در ادامه با حالت اندوه و بغض ادامه داد: بعد از اینکه مدیران باشگاه درباره برکناری حجازی با من حرف زدند من به خانه مرحوم حجازی رفتم و آتیلا و همسر ایشان نیز شاهد هستند. من گفتم ناصرخان می خواهند شما را بردارند. گفت می دانم و از من خواست تا بروم و بالای سر تیم باشم. من از ایشان اجازه گرفتم و آتیلا هم در کنار ما بود و تمرینات مان در زمین پیکان برگزار گردید. در همان ابتدا گفتم اگر کسی راجع به ناصرخان حرف بزند او را کنار می گذارم و از بازیکنان خواستم چند بازی باقیمانده را به عشق استقلال و حجازی بازی کنیم که ما در این بازی ها چهار برد و یک تساوی داشتیم. ما با ناصرخان روز و شب های خوبی داشتیم و عاشق هم بودیم.

وی درباره شعار هایی که طرفداران امروز سر دادند, مطرح کرد: به این شعار ها کاری ندارم و با عشق استقلال و طرفداران کار خواهم کرد. می دانم این کار ها را چه کسانی انجام می دهند و بعدها مصاحبه های جنجالی درباره آقایان خواهم کرد و الان به دلیل اینکه مسئولیت دارم صحبتی نمی کنم.

زرینچه در ادامه راجع به حرف و حدیث هایی که برای تعویض نشدن میلیچ مطرح و گفته شد که وریا غفوری اجازه انجام این تعویض را نداد, توضیح داد: پای میلیچ درد می کرد و خواهان تعویض شده بود که در نهایت به بازی ادامه داد. در این میان وریا کاری به موضوع نداشت. تمام بچه ها امروز با ما همکاری داشتند و از آنها تشکر می کنم. زمانی که این تیم را می کوبیدند من حمایت می کردم. این بچه ها با غیرت هستند و باشگاه باید بیشتر برای آنها وقت بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 533

به "زرینچه با چشمانی گریان: حقم نبود که بگویند حیا کن و رها کن، نظر اول, دوم و سوم من استراماچونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرینچه با چشمانی گریان: حقم نبود که بگویند حیا کن و رها کن، نظر اول, دوم و سوم من استراماچونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید