روسیه در سال 2020، چقدر سلاح فروخته است؟

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران : شرکت دولتی روستک روسیه خاطرنشان کرد، از اول 2020 تا نوامبر،10 میلیارد دلار سلاح فروخته است.

روسیه در سال 2020، چقدر سلاح فروخته است؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک گفت، سرگئی چمزوف، رئیس شرکت دولتی روستک روسیه گفت: شرکت روس آبارون اکسپرت وابسته به روستک و مسؤول صادرات سلاح از اوایل 2020 تا نوامبر، 10 میلیارد دلار سلاح فروخته است. با خاتمه دسامبر ما به اهدافی که برای آن برنامه ریزی نموده بودیم، خواهیم رسید.

وی گفت: شرکت روس آبارون اکسپرت برای صادر کردن سلاح به خارج به ارزش 12،8 میلیارد دلار در سال 2020 برنامه ریزی نموده است. کاهش تقاضای تجهیزات نظامی روسیه به دلیل کرونا است.

در سال های گذشته این شرکت تجهیزاتی به ارزش 13 میلیارد دلار فروخته بود.

وی اضافه نمود: سال جاری میزان صادرات به صورت عملی تغییر نمی کند و طرحی که به دنبال تحقق آن هستیم به 12.8 میلیارد دلار می رسد. کاهش اندکی در تقاضای سلاح به وجود آمد و دلیلش این بود که شرکایمان مجبور شدند مقداری از بودجه دفاعی را به مبارزه با کرونا اختصاص دهند. مشکل حمل و نقل هوایی طی این سال موجب ناکام ماندن قراردادهای تسلیحاتی شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1283

به "روسیه در سال 2020، چقدر سلاح فروخته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در سال 2020، چقدر سلاح فروخته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید