روسیه به 13 کشور کیت های تشخیص بیماری کرونا داد

به گزارش گفتمان برتر، - سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه مسئول امور پیشگیری از بیماریهای عفونی در روسیه از تحویل کیت های تشخیص بیماری کرونا به 13 کشور اطلاع داد.

روسیه به 13 کشور کیت های تشخیص بیماری کرونا داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (روس پاترب نادزور) روز شنبه در گزارشی گفت: کیت های تشخیص بیماری کرونا در راستای یاری به کشورهای شریک روسیه در مبارزه با کرونا تحویل شده است.

بر اساس این گزارش، کیت های تشخیص کرونا که در مرکز پژوهش های علمی وکتور وابسته به سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه ساخته شده است به 13 کشور تحویل شد.

این کشورها شامل اعضای اتحادیه مالی اوراسیا و تعدادی از اعضای جامعه کشورهای همسود، ایران، مغولستان و کره شمالی می گردد.

کیت های تحویل شده امکان 100 هزار تست را فراهم می نماید.

اتحادیه مالی اوراسیا از روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و بلاروس تشکیل شده است.

جامعه کشورهای همسود نیز 11 کشور شامل روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، اوکراین، مولداوی، ارمنستان و جمهوری آذربایجان را شامل می گردد.

در گزارش سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه گفته شده است که با کیت های تحویل شده، بیماری کرونا در ارمنستان، بلاروس، قرقیزستان و ازبکستان تشخیص داده شده است.

انتظار می رود که روسیه کیت های تشخیص کرونا به مصر، صربستان و ونزوئلا تحویل دهد.

لازم به ذکر است سفیر ایران روز 20 اسفند ماه سال 98 گفت که دولت روسیه 500 کیت تشخیص ویروس کرونا با امکان 50 هزار تست به نماینده سفارت ایران اهدا کرد.

کاظم جلالی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تجهیزات ارایه شده بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد تا در اختیار نیروهایی که در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند، برسد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 823

به "روسیه به 13 کشور کیت های تشخیص بیماری کرونا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به 13 کشور کیت های تشخیص بیماری کرونا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید