رودخانه های البرز سیلابی نیستند

به گزارش گفتمان برتر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: هیچ یک از رودخانه های البرز باوجود بارش های شدید طغیان نکرده است.

رودخانه های البرز سیلابی نیستند

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، با توجه به بارش های اخیر در استان گفت: شب گذشته دبی رودخانه کردان، بیست متر مکعب؛ دبی جهت رودخانه در بیلقان، بیست متر مکعب و رودخانه طالقان بیست و سه متر مکعب گزارش شده است اما با این وجود جهت هیچ یک از رودخانه های استان سیلابی نیست و گزارشی مبنی بر طغیان آن دریافت نشده است.

او شرایط نهر دلمبر را مطلوب دانست و اضافه نمود: نهر سیاه جوی در مناطق محمدشهر و ماهدشت لبالب است اما خطر سیلاب آن را تهدید نمی کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: لایروبی نهر دلبمر، حوالی دانشگاه خوارزمی توسط شهرداری کرج درحال اجرا است.

او با بیان این که بارش های فروردین 98، گزارش خوبی از شرایط رودخانه ها و آب های سطحی استان را به ما نشان داد، اضافه نمود: شناسایی نقاط سیل خیز و پرخطر از زمان مدیرکل قبلی شروع و در دوره جدید پیگیری شد.

فلاح نژاد گفت: بسیاری از نقاط سیل خیز استان با همکاری شهرداری و آب منطقه ای استان لایروبی شده است.

او اضافه نمود: ایجاد حوضچه های آرام ساز توسط آب منطقه ای در بستر رودخانه کردان، نقش مهمی در پیشگیری از سیلابی شدن آن ایفا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 757

به "رودخانه های البرز سیلابی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رودخانه های البرز سیلابی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید