رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟، علی البدل کاملا سیاسی!

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، درگذشت جعفر کاشانی باعث شد تا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تغییر و تحولات ناگهانی روبرو گردد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟، علی البدل کاملا سیاسی!

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهدی رسول پناه که بدون هیچ سابقه مدیریت در عرصه ورزش به عنوان عضو علی البدل از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود جای مرحوم کاشانی را گرفت تا تعداد اعضای هیات مدیره روی پنج نفر باقی بماند.

کاشانی با کوله باری از تجربه در عرصه ورزش از جهان رفت تا وزنه ورزشی در یکی از باشگاه های پرطرفدار فوتبال ایران به کمتر از گذشته برسد.

مهدی محمدنبی، ایرج عرب، مهرداد هاشمی و علی رغبتی در حالی رسول پناه را در جمع شان به عنوان چهره جدید دیدند که با توجه به انتخاب محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل و همچنین بعضی دو دستگی ها در بین اعضا انتظار داشتند تا خیلی زود تغییرات مدیریتی را توسط وزیر ورزش داشته باشند اما سلطانی فر ترجیح داد فعلا به هیات مدیره پرسپولیس دست نزند تا آنها طبق اساسنامه تجاری باشگاه اقدام به انتخاب رئیس نمایند.

گرچه ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته جایگاهی نسبتا تشریفاتی داشته است اما می تواند افق های این باشگاه را در راستای شعار یاری به فرهنگ کشور از راه ورزش حرفه ای برآورده کند.

افقی که ترسیم آن با حضور فردی کاملا سیاسی و بدون سابقه ورزشی کمی نزدیک به محال است! رسول پناه که سابقه سال ها حضور در قوه قضائیه و همچنین یکی از احزاب سیاسی کشور را در کارنامه خود دارد در هیچ کدام از مصاحبه های خود از ورزش صحبت نکرده است تا نشان دهد نه تنها سررشته ای از این مسئولیت خطیر ندارد بلکه جزو دغدغه هایش هم نیست.

رئیسی که قرار است انصاریفرد را بابت طرح های مالی به چالش بکشد تنها به واسطه علاقه اش به فوتبال در باشگاه شاهین به فعالیت می پرداخت تا ناگهان از آنجا به بالاترین پست مدیریتی باشگاه پرسپولیس برسد.

انتخابی که نشان می دهد سلطانی فر بیش از آنکه به فکر عملی کردن شعار خود در راستای خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال باشد تمرکز خود را روی برجسته کردن هم قطاران سیاسی اش گذاشته است تا آینده سرخابی ها را دستخوش تغییر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 558

به "رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟، علی البدل کاملا سیاسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره پرسپولیس از کجا آمد؟، علی البدل کاملا سیاسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید