دست خالی فرهاد مجیدی برای آغاز دوباره لیگ

به گزارش گفتمان برتر، تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر با چندین بازیکن مصدوم روبرو شده است و این مساله کار آبی پوشان را سخت نموده است.

دست خالی فرهاد مجیدی برای آغاز دوباره لیگ

ایسنا: با آغاز شدن تمرینات تیم های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر بعضی تیم ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود روبرو شده اند و استقلال از این تیم هایی است که از این مساله رنج می برند.

تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی پوشان در جریان تمرینات و بازی های محبت آمیز دچار مصدومیت شده اند. در حال حاضر بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و محسن کریمی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته اند، هنوز آمادگی کامل خود را برای ملحق شدن تمرینات جمعی تیم را ندارند و به صورت اختصاصی تمرین می نمایند.

رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت ها از حضور در مستطیل سبز محروم خواهد بود. همچنین شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به علت مهیا نبودن شرایط بدنی خود، آمادگی کاملی برای حضور در تمرینات جمعی تیم و حضور 90 دقیقه ای در مسابقات را ندارند و حضور آنها در چند مسابقه اول استقلال در رقابت های لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

جدیدترین آسیب دیدگان استقلال میلاد زکی پور و مرتضی تبریزی هستند که دیروز (چهارشنبه) در جریان ملاقات محبت آمیز با تیم فوتبال رایکای بابل دچار مصدومیت شدند و باید دید استقلال با این تعداد بازیکنان نا آماده و مصدوم چه برنامه ای برای ادامه رقابت های لیگ برتر دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 990

به "دست خالی فرهاد مجیدی برای آغاز دوباره لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست خالی فرهاد مجیدی برای آغاز دوباره لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید