دستگیری قاچاقچیان مواد توهم زا

به گزارش گفتمان برتر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از سرکردگان یک باند قاچاقچی مواد مخدر به همراه چند تن دیگر از همدستانش اطلاع داد.

دستگیری قاچاقچیان مواد توهم زا

به گزارش خبرنگاران سرهنگ محمد بخشنده اظهارکرد: با مشاهده اقدامات و فعالیت های مشکوک فردی که در سال 96 نیز سابقه دستگیری و زندان را داشت، تعیین شد این متهم با نامی جعلی ضمن تشکیل یک باند قاچاق مواد مخدر و همدستی چند نفر دیگر در حال توزیع مواد در سطح منطقه و محل سکونت خود در منطقه شمال غرب تهران و دیگر نقاط شهر است.

وی با بیان اینکه با ادامه تحقیقات و پیگیری های صورت گرفته در این پرونده، موضوع به صورت دقیق تر در اختیار پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت نهاده شد، گفت: تعیین شد متهم اصلی به همراهی با دو تن از قاچاقچیان غرب استان تهران درصدد خرید مقادیری از مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اعزام تیمی از ماموران برای دستگیری این متهمان اطلاع داد و گفت: تیم عملیاتی این یگان با هماهنگی از سوی مرجع قضایی به سراغ متهمان رفت و در یک عملیات ضربتی این متهم را به همراه پسرش دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان 98 کیلو و 450 گرم حشیش کشف شد.

بخشنده با بیان اینکه با دستگیری سرکرده این باند و پسرش، تحقیقات از آنها شروع شد،اظهارکرد: هر دو نفر به جرم خود اعتراف و سایر همدستان خود را نیز معرفی کردند که بلافاصله با انجام اقدامات ضربتی دو تن دیگر از متهمان این پرونده نیز در محدوده صادقیه دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه آن ها 18 کیلو و 800 گرم ماده توهم زا کشف شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت متهمان این پرونده پس از اعتراف به جرم خود و اقرار به همدستی برای رسیدگی قضایی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 250

به "دستگیری قاچاقچیان مواد توهم زا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاچاقچیان مواد توهم زا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید