دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است

به گزارش گفتمان برتر، معاون عملیات پلیس تهران با بیان اینکه دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است، از تمهیدات لازم جهت تقویت امنیت شعب و صندوق های اخذ رأی اطلاع داد.

دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است

جهت دریافت خدمات اجرای ساخت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در روز رأی گیری تدابیر امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه ای در سطح کلانشهر تهران اجرا خواهد نمود، گفت: طرح تأمین امنیت انتخابات تدوین و به تمام رده های اجرای فاتب ابلاغ شده و جلسات کمیته امنیتی و انتظامی استانداری تهران و فرمانداری تهران با حضور نماینده فاتب برگزار و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی مناطق آموزش پرورش با حضور اعضای فرمانداری تهران و فاتب برگزار شده است.

معاون عملیات فاتب با اشاره به اینکه ابلاغیه های ناجا به کلیه رده های فاتب ابلاغ و مورد پیگیری قرار گرفته است و دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است، گفت: تعداد شعب و صندوق های اخذ آراء بر اساس شهر های تهران، شمیرانات و ری احصاء و شعب مهم از لحاظ سیاسی و چالش های امنیتی و اطلاعاتی تعیین و تمهیدات لازم جهت تقویت امنیت آن ها پیش بینی شده است.

وی با تأکید بر تأمین امنیت صندو ق های رأی در روز انتخابات با تدابیر و تمهیدات انجام شده عنوان داشت: مقرر است همایش توجیهی انتخابات با حضور استاندار تهران، رئیس پلیس پایتخت و بازرس ویژه انتخابات و تعداد 320 نفر از فرماندهان، معاونین و مسؤولین شعب اخذ رأی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سی ام بهمن ماه برگزار گردد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 642

به "دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه قرارگاه تأمین امنیت انتخابات امام علی (ع) فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید