خرید جنجالی تیم اصفهانی، سپاهان در پی ستاره سابق بارسلونا

به گزارش گفتمان برتر، آن طور که سایت ترانسفر مارکت ادعا نموده، مدیران باشگاه سپاهان برای جذب بویان کرکیچ وارد عمل شده اند.

خرید جنجالی تیم اصفهانی، سپاهان در پی ستاره سابق بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی رغم اینکه سال گذشته قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی وضع شد، با حضور اعضای نو در فدراسیون فوتبال و صحبت هایی که عزیزی خادم در یکی از مصاحبه های خود انجام داد، این قانون البته با در نظر گرفتن تعهداتی که باشگاه های ایرانی باید به آن عمل نمایند تا اجازه جذب بازیکن به آنها داده گردد، برداشته خواهد شد.

پس از چراغ سبز عزیزی خادم در خصوص آزاد شدن جذب بازیکنان و مربیان خارجی، یکی از رسانه های چک از علاقه سپاهان برای جذب مارتین هاچک هافبک سابق اسپارتاپراگ نوشت و حالا وب سایت معتبر ترانسفر مارکت از پیشنهاد سپاهانی ها برای جذب بویان کرکیچ بازیکن سابق بارسلونا پرده برداری نموده است.

کرکیچ که از آموزشگاه لاماسیا به تیم اصلی بارسلونا رسید، به علت ترافیک شدید و بازیکنان باکیفیتی که در بخش هجومی آبی و اناری ها وجود داشت، در سال 2011 و پس از 4 سال حضور در تیم بزرگسالان بارسلونا تصمیم به جدایی گرفت و 2 فصل در رم بازی کرد. این بازیکن که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را به صورت تخصصی دارد، در ادامه دوران حرفه ای خود برای میلان، آژاکس، استوک سیتی، ماینتس و آلاوز بازی نموده و آخرین تیم او مونترال کانادا بوده که در لیگ برتر فوتبال آمریکا بازی می نماید و با توجه به روندی که دوران حرفه ای او داشته، حضورش در ایران و بازی در باشگاهی نظیر سپاهان که به قراردادهایی که امضا می نماید، پایبند است، دور از انتظار نخواهد بود.

کرکیچ که به تازگی وارد چهارمین دهه زندگی خود شده، طبق ادعای سایت ترانسفر حالا با پیشنهادی از سوی ایران روبرو شده و البته همین سایت احتمال این انتقال را 45 درصد برآورد نموده است.

طلایی پوشان اصفهانی در فصل جاری با محرم نویدکیا مدعی اصلی قهرمانی در کنار پرسپولیس هستند و مدیران تیم با توجه به اینکه سال آینده باید در رقابت های آسیایی هم حضور داشته باشند، در پی تقویت تیم هستند.

در حال حاضر استنلی کی روش و گئورگی گولسیانی دو بازیکن خارجی سپاهان هستند که در سرانجام فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید. آنچه مسلم است با برچیده شدن قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی، باید در انتظار تابستان داغی پیرامون باشگاه های ایرانی باشیم و حالا یکی از پراهمیت ترین هایش به وسیله سایت ترانسفر مارکت رونمایی شده و باید دید آیا دست سرنوشت ستاره سابق بارسلونا را که مهاجمی سریع و تکنیکی به تعداد می رود، به ایران می رساند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1639

به "خرید جنجالی تیم اصفهانی، سپاهان در پی ستاره سابق بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جنجالی تیم اصفهانی، سپاهان در پی ستاره سابق بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید