خبرنگاران 2 خبر از دانشگاه&zwnjها؛ تمدید ثبت&zwnjنام کارشناسی ارشد ناپیوسته و شرایط حذف

به گزارش گفتمان برتر، تهران-خبرنگاران- معاونت آموزشی دانشگاه تهران از تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته ویژه استعدادهای درخشان اطلاع داد.

خبرنگاران 2 خبر از دانشگاه&zwnjها؛ تمدید ثبت&zwnjنام کارشناسی ارشد ناپیوسته و شرایط حذف

براساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، لازم است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به نشانی ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش اقدام کنند.

شرایط ثبت نام به توضیح زیر است؛

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه؛ جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان؛ نمرات بی اثر شده در رتبه بندی دانشجو ترتیب اثر داده می گردد.

درخواست متقاضی صرفاً در دانشکده ای آنالیز می گردد که در ثبت نام اینترنتی انتخاب نموده است و به تشخیص دانشگاه مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی خود می باشد.

داوطلبان می توانند در سه گرایش (مرتبط با رشته کارشناسی) از یک پردیس / دانشکده را به ترتیب اولویت درخواست بدهند.

متقاضیان سایر دانشگاه ها ملزم به ارایه گواهی رتبه قید شده در رشته تحصیلی (نه در گرایش) و آخرین کارنامه تحصیلی (تا انتها ترم ششم) با تأیید دانشگاه ذیربط و بارگذاری آن در سامانه ثبت نام الکترونیکی هستند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نیست.

بر اساس مفاد آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام الکترونیکی ننموده باشند، به هیچ وجه آنالیز نخواهد شد. لذا کلیه متقاضیان ملزم به ثبت نام در بازه زمانی اعلامی هستند.

در صورت وجود هر گونه نقص مدرک، درخواست های متقاضیان مورد آنالیز قرار نخواهد گرفت. لذا متقاضیان گرامی در ارائه مدارک مورد احتیاج حداکثر دقت را لحاظ کنند.

داوطلبان از مراجعه حضوری خودداری کنند. اسامی پذیرفته شدگان اولیه پس از آنالیز در موعد مقرر به وسیله سایت معاونت آموزشی دانشگاه اعلام خواهد شد.

بدیهی است اعلام نتایج اولیه هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور واحراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان لازم است.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 142 هزار و 874 نفر در کنکور کارشاسی ارشد ثبت نام نموده اند.

تسهیلات دانشگاه صنعتی شریف برای حذف اضطراری دروس

همچنین دانشگاه صنعتی شریف برای حذف اضطراری دروس در نیم امسال تسهیلاتی در نظر گرفته که به این توضیح است: تمامی دانشجویان می توانند با رعایت کف واحد مجاز، حداکثر دو درس نظری را در بازه حذف اضطراری دروس حذف کنند.

کف واحد مجاز برای دانش جویان کارشناسی 12، کارشناسی ارشد 8 و دکتری 6 واحد است. برای دانش جویان کارشناسی ارشد ورودی 99 کف واحد 6 در نظر گرفته شده است.

دانشجویان کارشناسی ورودی 99 در صورت حذف فقط یک درس، از رعایت شرط کف واحد معاف هستند.

دانشجو برای درخواست حذف اضطراری دروس، در بازه زمانی 30 آذر تا 9 دی به سامانه آموزش این دانشگاه مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران 2 خبر از دانشگاه&zwnjها؛ تمدید ثبت&zwnjنام کارشناسی ارشد ناپیوسته و شرایط حذف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 خبر از دانشگاه&zwnjها؛ تمدید ثبت&zwnjنام کارشناسی ارشد ناپیوسته و شرایط حذف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید