خبرنگاران کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در کشور

به گزارش گفتمان برتر، تهران- خبرنگاران- فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: با کوشش های اجرا شده 10 رتبه پلیس پایتخت در اشراف فرماندهی رتبه اول کشوری را کسب نموده اند که این موضوع در نوع خود یک رکورد محسوب می گردد.

خبرنگاران کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در کشور

به گزارش شامگاه چهارشنبه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان، روسا و مدیران انتظامی بیان داشت: با کوشش جمعی، مجاهدت ها، ایثار و حضور مقتدرانه همکارانم در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت، در سال 1399 موفقیت های عظیمی را کسب کردیم و به اهداف ترسیم شده دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، گفت: در سال گذشته علیرغم روبرو شدن با پدیده ای ناشناخته به نام بیماری کرونا با رعایت دقیق ملاحظات و پروتکل های بهداشتی اجازه ندادیم که کوچکترین خلایی در حوزه تامین امنیت و آرامش مردم ایجاد گردد.

مقام ارشد انتظامی استان تهران اضافه نمود: در سال 99 با اقدامات انجام شده و با اجرای طرح های ابتکاری در حوزه پلیس های تخصصی در کشف جرایم هشت درصد افزایش داشته ایم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه هر سه ثانیه یک تماس مردمی با سامانه 110 پلیس پایتخت داریم، گفت: با آنالیز های انجام شده با صحت و سرعت عملکرد تیم های عملیاتی 110 رضایت مردمی از این بخش به 91 درصد رسیده است که این نشان از عملکرد خوب و مناسب تیم های 110 ما دارد.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه تکریم مردم همیشه از اولویت های اصلی و مهم ما است، اعلام نمود: در بهبود فضای خدمت و مناسب سازی اماکن انتظامی اقدامات خوبی داشته ایم که می توان گفت پلیس پایتخت در این حوزه جز استان های پیشتاز و برتر محسوب می گردد.

رئیس سازمان حفا ناجا نیز در این همایش، با اشاره به اینکه تامین نظم، امنیت و آرامش کلان شهر تهران کاری مهم، عظیم و ارزشمند است، گفت: عملکرد نیروی انتظامی در معرض قضاوت و داوری مسئولان و مردم است و خدمتگزاری شما به مردم، عزت و آبرو برای نیروی انتظامی به همراه خواهد داشت.

سردار محسن فتحی زاده با اشاره به اینکه پلیس تهران عظیم در واقع نماینده کل نیروی انتظامی محسوب می گردد، اضافه نمود: سهم شما در ارتقاء صندلی نیروی انتظامی بسیار زیاد است و عملکرد شما می تواند برای سایر استان ها الگو و معیار عمل قرار گیرد.

رئیس سازمان حفا ناجا با بیان به اینکه دشمن به دنبال مایوس سازی است تا مردم را نسبت به عملکرد نظام دلسرد کند، اعلام نمود: دلسرد کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات آینده و ایجاد انحراف در تصمیم مردم جزو سیاست های دشمن است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی نقش تاثیرگذاری در ایجاد امنیت، آرامش و اعتمادسازی و تقویت رابطه مردم با نظام دارد و حسن عملکرد، رفتار و برخورد خوب و شایسته ما می تواند در تامین نظم و امنیت موثر باشد.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه امنیت کشور ما مثال زدنی است، گفت: خدمت به مردم در حقیقت نوعی مقابله با خباثت های دشمنان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1532

به "خبرنگاران کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید