خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی یک مرگ دیگر رقم زد

به گزارش گفتمان برتر، بجنورد - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بر اساس نتایج قطعی آزمایش های صورت گرفته در شبانه روز منتهی به ظهر سه شنبه، هفتم بهمن ماه، یک بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داد.

خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی یک مرگ دیگر رقم زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه، دکتر سیداحمد هاشمی، سه شنبه گفت: در 24 ساعت گذشته با بستری 25 بیمار جدید در مراکز درمانی استان، شمار بستری شدگان دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان به 114 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم نسبت به شیوع کرونا ابراز نگرانی و تاکید نمود: با اعمال محدودیتهای آخر پاییز، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کاهش یافته است اما همچنان شرایط مستعد تغییر است و به هیچ وجه نباید شرایط را عادی انگاشت.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری و همراهی با ستاد کرونا تاکید نمود: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و اماکن شلوغ است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به شرایط نارنجی تغییر شرایط داد و بنا بر اعلام مسوولان بهداشتی اکنون در شرایط زرد و آبی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1375

به "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی یک مرگ دیگر رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی یک مرگ دیگر رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید