خبرنگاران هت تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره 6 به محبوبش نرسید

به گزارش گفتمان برتر، تهران- خبرنگاران- فولاد بعد از پنج برد متوالی در لیگ برتر بازنده شد و جواد نکونام در سومین تقابل با سرخپوشان تهرانی برای سومین بار طعم تلخ باخت را چشید.

خبرنگاران هت تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره 6 به محبوبش نرسید

تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود فولاد بگذرد و با 59 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. این پیروزی در حالی به دست آمد که رقیب تیم یحیی، در پنج بازی اخیر خود توانسته بود به رجحان برسد و بهترین شرایط ممکن را داشت.

فولاد با جواد نکونام پس از شکست روز یازدهم بهمن سال 1398 در برابر سپاهان با نتیجه 2 بر یک دیگر امتیازی از دست نداد تا اینکه مقابل پرسپولیس این اتفاق تکرار شد. فولادی ها در این بین پیروز شدند از سد تیم های شهرخودرو، پیکان، شاهین، استقلال و ماشین سازی بگذرند و البته در 2 هفته اخیر نیز دیدارهایشان به تعویق افتاد. فولاد در بازی رفت هم با یک گل به پرسپولیس باخته بود تا به نوعی یک سوم باخت های این فصل فولاد در برابر تیم سرخپوش پایتخت رقم خورده باشد.

نکونام همچنین در سومین تقابل در برابر پرسپولیس به عنوان سرمربی سومین شکست را تجربه کرد. او در قامت سرمربی نساجی با نتیجه 2 بر یک در استادیوم آزادی باخت و این اتفاق در این فصل با فولاد برای 2 بار دیگر تکرار شد تا در شکست در برابر پرسپولیس شاهد هت تریک از نکونام باشیم.

شماره 6 تیم ملی نتوانست به ششمین برد متوالی خود دست پیدا کند و حالا با 23 بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است و همچنین امیدوار است تا بتواند آسیایی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1047

به "خبرنگاران هت تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره 6 به محبوبش نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هت تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره 6 به محبوبش نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید