خبرنگاران نحوه حضور کارکنان لرستانی در شرایط جدید کرونا اعلام شد

به گزارش گفتمان برتر، خرم آباد - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در محل کار با توجه به شرایط قرمز و نارنجی کرونا شهرهای استان خبر داد.

خبرنگاران نحوه حضور کارکنان لرستانی در شرایط جدید کرونا اعلام شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی جمعه شب اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در دستگاه های اجرایی را متناسب با رنگ بندی شهر های استان ابلاغ کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در این خصوص گفت: با توجه به اعلام شرایط قرمز و نارنجی در شهرهای استان طرح هوشمند اجرای محدودیت ها متناسب با رنگ بندی اعلام شده به دستگاه های اجرایی ابلاغ و از روز شنبه مورخ 14 فروردین 1400 اجرایی می شود.

کشکولی گفت: این محدودیت ها متناسب با رنگ قرمز و نارنجی شهر ها، بوسیله دستگاه های اجرایی استان به استثناء نیروهای مسلح، از تاریخ ابلاغ و تا اطلاع بعدی لازم الاجراست.

وی محدودیتهای اعلام شده در شهرها را بر اساس رنگ بندی اینگونه بیان نمود و افزود: در شهرهای شرایط قرمز، حضور کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، اما سایر دستگاههای اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: لغو تمامی ماموریت های اداری، برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور 15 نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق با شرایط قرمز کرونایی است.

کشکولی گفت: همچنین در شهرهای شرایط نارنجی، حضور دو سوم کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه های اجرایی و لغو ماموریت های اداری غیر ضروری الزامی است.

وی برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر 20 نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق نارنجی در سطح استان است.

معاون استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای خرم آباد ، بروجرد، نورآباد، ازنا و الیگودرز در شرایط قرمز کرونا و شهرهای دورود، کوهدشت، الشتر، پلدختر، رومشکان و دوره چگنی در شرایط نارنجی کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1503

به "خبرنگاران نحوه حضور کارکنان لرستانی در شرایط جدید کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نحوه حضور کارکنان لرستانی در شرایط جدید کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید